
Oficiálny dodávateľ 2 500 000 vstupeniek na majstrovstvá a národný sponzor UEFA EURO 2016, francúzska spoločnosť La Poste a jej zásielkové pobočky Chronopost a DPD začnú doručovať vstupenky. Úplne prvé vstupenky na UEFA Euro 2016 sa v Európe a po celom svete začali doručovať 2. apríla.
Chronopost bude dodávať vstupenky z Francúzska do 176 krajín na piatich kontinentoch a doručovať ich bude La Poste, Chronopost alebo DPD, v závislosti od danej krajiny. Kým väčšina vstupeniek bude dodaná do Európy a jedna tretina z toho je určená pre fanúšikov vo Francúzsku, zvyšok vstupeniek je určených pre priaznivcov futbalu v 176 krajinách na piatich kontinentoch. Celkovo bude v apríli a máji odoslaných 2 500 000 vstupeniek jednotlivým zákazníkom a podnikom: národným zväzom, podnikom, partnerom UEFA Euro 2016.
So svojimi prvotriednymi odbornými znalosťami v doručovaní zákazníkom – jednotlivcom spolupracoval La Poste a jeho dcérske spoločnosti s tímom niekoľkých desiatok odborníkov na implementácii unikátneho systému čo najrýchlejšieho doručenia všetkých vstupeniek v celej Európe a vo zvyšku sveta.
Každý zákazník dostane notifikačný email s číslom zásielky. V tých krajinách, kde je doručovateľom DPD, bude odoslaný druhý informačný email deň pred doručením. Tieto opatrenia umožnia všetkým, ktorí si zakúpia vstupenky, sledovať svoje vstupenky na každom kroku doručovacieho procesu on-line prostredníctvom webovej stránky La Poste/UEFA určenej na tieto účely.
DPDgroup prostredníctvom svojho programu DrivingChange kompenzuje všetky zostávajúce emisie súvisiace s prepravou, čím zabezpečí, aby doručovanie vstupeniek do celého sveta bolo uhlíkovo neutrálne, a to bez ďalších nákladov pre zákazníkov.