„Doručovanie balíkov. Pridajte sa k revolúcii“ je tohoročnou témou súťaže Toyota Logistic Design Competition (TLDC 2018). Toyota Material Handling Europe teraz hľadá pokrokových európskych dizajnérov ochotných vziať na seba budúcnosť logistiky v doručovaní balíkov.
Tohoročná súťaž v dizajne vychádza z trendu zákazníkov nielen rozhodovať on-line, ale aj on-line nakupovať čoraz viac. Postupne ako sa elektronický obchod stáva normou, rýchle doručovanie sa stáva absolútnou prioritou, čo však nie je vždy možné vzhľadom na podstatné faktory, ako je napr. premávka.
Teraz Toyota vyzýva študentov dizajnu nemyslieť na idey tradičného dodávateľského reťazca a prísť s rýchlym, udržateľným a revolučným riešením, ktoré umožňuje priamu dodávku a optimalizuje posledný úsek dopravy k zákazníkom. Pri rozmýšľaní do budúcnosti a berúc do úvahy priemyselné trendy, odporúča sa účastníkom myslieť na tradície a inovácie spoločnosti Toyota, ako na zdroj inšpirácie.
„Keď sme pred štyrmi rokmi vyhlásili súťaž Toyota Logistic Design Compettion (TLDC), nepredpokladali sme, aký veľký záujem vyvolá medzi európskymi študentami a absolventmi dizajnu. V súčasnosti traja účastníci predchádzajúcich súťaží pracujú v Centre dizajnu: otvorenosť a dialóg s mladými dizajnérmi je spôsob, ako byť stále otvorený svetu nových myšlienok,“ hovorí Magnus Oliveira Andersson, šéf dizajnu v spoločnosti Toyota Material Handlin Europe.
Súťaž je otvorená odteraz a posledné návrhy prijímame do 22. októbra 2017. Vyzývame všetkých európskych študentov a čerstvých absolventov (2017) dizajnu, aby sa zúčastnili súťaže. Máte šancu získať peňažnú cenu (prvá cena € 5000 a First People’s Award, medzi inými) a vystavenie víťazných návrhov na veľtrhu CeMAT 2018 v Hanoveri v Nemecku. Účastníci nájdu viac informácií a možnosť prihlásiť sa do súťaže na stránke Toyota Logistic Design Competition page.