logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do...
  • Spoločnosť Scania Slovakia oznamuje zmenu na pozícii finančného riaditeľa (CFO). S účinnosťou od...
  • Pracovný trh dnes prechádza asi najväčšou transformáciou v histórii. Zmeny sa pritom netýkajú...
  • Konkrétne časové okno na doručenie zásielky? Zákazníci ho chcú naprieč strednou Európou, najviac...

Geis so špeciálnym obalovým oddelením

30. januára 2018
Doprava 0
1709
Geis so špeciálnym obalovým oddelením

Počty zásielok, ktoré dopravné spoločnosti dovezú zákazníkom z e-shopov, neustále rastú. Podľa šéfa nákupného poradcu Heuréka Tomáša Bravermana minuli Slováci na internetových obchodoch za celý rok 2017 takmer 937 miliónov eur. „Obrat e-shopov ďalej narastal, medziročne to bolo o 15 %. Tradične najsilnejším obdobím je vianočná sezóna, ktorá tvorí asi tretinu obratu, čiže približne 300 miliónov eur,“ spresnil šéf nákupného poradcu Heuréka Tomáš Braverman.

„Predvianočné obdobie ukázalo, že najväčším problémom, ktorý so sebou nárast on-line nakupovanie nesie, je doprava. Teda dostať tovar v požadovanom termíne a v perfektnom stave ku koncovému zákazníkovi,“ hovorí Petra Člupná, vedúci oddelenia obalov prepravnej spoločnosti Geis. To potvrdzuje aj Slovenská asociácia pre elektronický obchod, podľa ktorej je najväčšou slabinou internetových obchodov logistika a služby zákazníkom.

„Pre bezpečnú dopravu je veľmi dôležité zabalenie tovaru. Pre tieto účely máme špeciálne oddelenie, ktoré sa zameriava na obalové materiály a technológie a na ich optimálne použitie,“ vysvetľuje Petra Člupná s tým, že Geis pre svojich klientov niektoré obalové materiály sám vyvíja a vyrába.

Obal na skúšku

„Ak má náš potenciálny klient problém s tým, že sa mu pri preprave rozbíja tovar, môže sa na nás obrátiť. Dodá nám vzorku tovaru a ukáže súčasný spôsob zabalenia. My mu navrhneme zodpovedajúci spôsob balenia, vytvoríme vzorku obalu, ktorý bude zahŕňať nielen kartonáž, ale aj preložky a výplne. Bezpečnosť obalu vzhľadom k typu tovaru a náročnosti prepravy je totiž to najdôležitejšie a zároveň najkomplikovanejšie,“ opisuje Petra Člupná a dodáva: „Na niektoré druhy tovaru užívame štandardný obal, napríklad na knihy máme kartón, ktorý má flexibilný rozmer a je tak možné do neho zabaliť rôzne množstvo kníh. Na balenie vína zase slúžia špeciálne polystyrénové obaly.“

Geis podľa nej dokáže zabaliť všetko od kozmetiky cez motory až po technologické celky rafinérií a veľkých priemyselných koncernov. „Zabalíme všetko od jedného kusu a bez obmedzenia veľkosti a tvaru. Vďaka tomu, že máme vlastnú drevovýrobu, sme schopní rýchlo reagovať na individuálne požiadavky zákazníkov. Prepravovali sme potrebné klapky na uzatváranie potrubných systémov pre rafinériu, čo je niekoľkotonový kovový dielec v tvare kruhu, kosačky na trávu, motorové píly, ale aj vzácne obrazy,“ uvádza niekoľko príkladov Petra Člupná.

Zákazníci Geis najčastejšie dopytujú kartóny, palety, strečové fólie, výplňový materiál a transportné debny pre zámorie. “Tovar nielen dôkladne zabalíme, ale samozrejme tiež oštítkujeme, a keď si to zákazník želá, tak zaistíme tiež reklamné potlače,“ zdôrazňuje manažérka a pripomína, že všetko realizujú v najkratších možných termínoch, ktoré sa odvíjajú od typu tovaru a jeho množstva a tiež od zvoleného spôsobu balenia.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok