Spoločnosť cargo-partner sa opäť prezentuje na internete, a to v celkom novej podobe. Nová stránka je zameraná na zákazníka, vyznačuje sa jednoduchou navigáciou a intuitívnym užívateľským rozhraním. Obsahuje interaktívnu mapu sveta a portál voľných pracovných miest a je optimalizovaná pre PC, laptopy, tablety i smartfóny.
Nová stránka spoločnosti cargo-partner je už on-line a prezentuje spoločnosť úplne novým obsahom, inovatívnym dizajnom a optimalizovanou používateľnosťou. Nový vzhľad sa vyznačuje jednoduchým a otvoreným rozložením stránky, ako aj veľkými navigačnými prvkami. Využitie vyobrazení podporuje vizualizáciu služieb a prepravných riešení, ktoré spoločnosť cargo-partner poskytuje. Menu bolo zmenené tak, aby umožnilo intuitívnejšiu navigáciu, a obsah optimalizovaný pre internetové prehliadače pomáha užívateľom nájsť to, čo potrebujú. Okrem toho sa táto nová stránka vytvorila tak, aby sa optimalizovalo jej prehliadanie na akomkoľvek stolovom alebo mobilnom zariadení.
Štúdie ukazujú, že 94 % zákazníkov skupiny B2B vyhľadáva informácie na internete a 83 % navštívi stránku príslušnej spoločnosti predtým, než urobí svoje nákupné rozhodnutie. Nová stránka sa preto považuje za kľúčový kanál na oslovenie súčasných a potenciálnych klientov. Okrem toho je čoraz dôležitejšie vzájomné prepojenie internetových platforiem. Nová stránka spoločnosti cargo-partner bude obsahovať funkciu „požiadať o cenovú ponuku“, ktorá umožňuje potenciálnym zákazníkom zaslať podrobný dotaz priamo zo stránky. Okrem toho spoločnosť cargo-partner aktívne využíva sociálne platformy LinkedIn, Instagram, Vimeo, YouTube a XING aby bola v kontakte s potenciálnymi klientmi a obchodnými partnermi.
„Okrem obsahu a dizajnu zameraného viac na zákazníka stránka obsahuje aj technické prvky, ktoré umožňujú intuitívny prístup k informáciám, ako napríklad interaktívna mapa s kľúčovými faktami o 125 kanceláriách spoločnosti v 29 krajinách. Naším cieľom je sa tiež prezentovať ako príkladný zamestnávateľ s prístupnou podnikovou kultúrou. Okrem portálu so všetkými ponukami práce v spoločnosti sem prispievajú aj zamestnanci – zverejňujú tu pohľad na svoju zaujímavú a rozmanitú škálu úloh“, vysvetľuje Christina Hainbuchner, riaditeľka Oddelenia podnikovej komunikácie a marketingu.
Spoločnosť cargo-partner plánuje postupne rozširovať stránku v ďalších fázach vývoja. Okrem angličtiny a nemčiny bude ďalším krokom preklad obsahu stránky do iných jazykov krajín, v ktorých spoločnosť pôsobí.