
Spoločnosť cargo-partner , medzinárodný poskytovateľ prepravných a info-logistických služieb sa námornej preprave venuje už viac ako tri desaťročia. Spoločnosť aktuálne ponúka 89 týždenných liniek pre priame námorné a železničné LCL prepravy a naďalej rozširuje svoje portfólio. Vďaka priamym prepravám bez prekládok má LCL servis cargo-partner rýchly tranzitný čas a predchádza riziku poškodenia pri prekládke.
Námorná preprava: Nové LCL spojenie z prístavu Nhava Sheva do Gdyne
Ponuku služieb v námornom zbernom servise rozšíril cargo-partner o spojenie z prístavu Nhava Sheva v Indii do Gdyne v Poľsku. Nhava Sheva, ani nie dve hodiny z Mumbaja, je najväčším námorným prístavom v krajine a dôležitým uzlom pre exporty z Indického subkontinentu. Novým LCL spojením z Nhava Shevy do Gdyne dokáže cargo-partner doručiť zásielky do akejkoľvek krajiny v Európe.
Existujúci námorný servis z Hong Kongu, Shenzhenu, Xiamenu, Šanghaja, Ningba, Qingdaa a Singapuru – ktorý slúži ako hub pre juhovýchodnú Áziu – sa teší veľkej popularite. Tieto linky sú doplnené o routingy cez jadranské prístavy Koper a Rijeka ako aj cez severné prístavy Hamburg a Rotterdam. Okrem toho cargo-partner zaznamenal rastúci dopyt po svojich LCL službách z prístavov Qingdao, Busan a Tokio, ktoré poskytovateľ logistiky zabezpečuje s týždennými odplavbami.
cargo-partner poskytuje rozsiahle pokrytie aj pre Taiwan, odkiaľ spoločnosť ponúka pravidelný LCL servis do Slovinska, Chorvátska, Bosny a Hercegoviny, Srbska a Maďarska cez Koper a tiež na Slovensko, do Rakúska a Čiech cez Hamburg. Poľsko je pokryté cez Gdynu a Rumunsko cez Konstancu. V závislosti od požiadaviek klienta môže byť preprava objednaná ako ECONOMY alebo PRIORITY.
Železničná preprava: Nové LCL spojenie z Tianjinu do Varšavy
cargo-partner patrí medzi priekopníkov na Transsibírksej magistrále, ktorý poskytuje kontajnerovú prepravu po Hodvábnej ceste už päť rokov. K existujúcim železničným spojeniam zo Šanghaja a Shenzhenu cargo-partner aktuálne pridal zberný servis z oblasti severnej Číny do Varšavy. Konsolidačným miestom je Tianjin a distribúcia z Poľska je kamkoľvek do Európy.
Železničná preprava zo Šanghaja do Varšavy trvá v priemere 14-16 dní z terminálu na terminál, s celkovým tranzitným časom vrátane manipulácie na termináloch do 21 dní. Zo Shenzhenu do Varšavy trvá železničná preprava priemerne 19 dní z terminálu na terminál a celkový tranzitný čas je približne do 24 dní. Z týchto hlavných terminálov zabezpečuje cargo-partner týždenné zvozy do Varšavy s objemom približne desať 40’ high cube kontajnerov.
Prvý priamy LCL servis už pred 25 rokmi
V uplynulých rokoch vzrástol dopyt po námornej preprave z New Yorku do Bremerhavenu, kde cargo-partner ponúka tranzitný čas 12 dní z prístavu do prístavu. New York bol prvým prístavom, z ktorého ponúkal cargo-partner svoj prvý priamy LCL servis. Zákazníkom bol americký veľkoobchodný reťazec, pre ktorého poskytovateľ logistických služibe organizoval pravidelnú konsolidovanú dopravu z New Yorku na Slovensko a do Čiech. Dnes cargo-partner ponúka týždenný servis z 20 najdôležitejších terminálov v USA cez Bremerhaven do Viedne s distribúciou do strednej Európy.
cargo-partner medzi svojich zákazníkov počíta spoločnosti z rôznych priemyselných odvetví vrátane známych mien, ako je rakúsky výrobca obvodových dosiek AT & S, maďarský špecialista na osvetlenie Rabalux alebo čínsky výrobca automobilovej elektroniky Fuerda. So spoločnosťou Fuerda aktuálne cargo-partner spolupracuje na sedemročnom projekte. cargo-partner organizuje pravidelné zberné prepravy z Ningba v Číne do Bratislavy, kde pre Fuerdu zabezpečuje aj skladovanie tovaru vo svojom logistickom centre. Samuel Yu, Logistics Coordinator pre Fuerda je spokojný so spoluprácou: „V cargo-partner sme našli kompetentného partnera pre riadenie našich častých námorných exportov, poskytovanie komplexných skladových služieb a zabezpečenie bezpečnej manipulácie s našimi citlivými elektronickými komponentmi naprieč celým dodávateľským reťazcom.“
Foto: Esther Horvath / cargo-partner