logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Na východ Slovenska prichádza čoraz menej nových investorov, no existujúce firmy sa neustále...
  • Ceremónia v duchu japonských tradícií, na ktorej sa zúčastnili aj významní partneri a hostia z...
  • Kým počas minulých rokov bojoval maloobchod o každú prepravnú kapacitu z Ázie, tento rok sú...
  • CTP Slovakia s hrdosťou oznamuje príchod nového významného klienta do svojho portfólia –...

Volkswagen Slovakia predstavil plán do budúcnosti

17. apríla 2019
Spravodajstvo 0
2955
Volkswagen Slovakia predstavil plán do budúcnosti

Najväčší slovenský výrobca automobilov Volkswagen Slovakia (VW SK) má pred sebou kľúčový rok, počas ktorého sa rozhodne o jeho budúcnosti. Informovalo o tom na dnešnej tlačovej konferencii vedenie spoločnosti. Cieľom vedenia podniku je uchádzať sa o ďalší model pre bratislavský závod, ktorý by dlhodobo zabezpečil pracovné miesta. VW SK preto predstavil Plán 2025 a zároveň zverejnil výsledky spoločnosti za rok 2018.

Plán 2025 je iniciatíva spájajúca všetky aktivity VW SK, ktoré pomáhajú zvýšiť atraktivitu a konkurencieschopnosť spoločnosti pri rozhodovaní o pridelení výroby nového produktu na koncernovej úrovni. Patria sem tri piliere, na ktoré sa VW SK aktuálne sústreďuje. „Jedným z kľúčových faktorov pri rozhodovaní o pridelení výroby je efektivita. Našou úlohou je sústrediť sa po fáze obrovských investícií a viacerých nábehov na sériovú výrobu s jasným zreteľom na cieľ značky, zvýšiť efektivitu podniku do roku 2025 o 30 %. VW SK si predsavzal naplniť ho z veľkej časti už v rokoch 2019 – 2020. Prispieť k tomu môže svojou angažovanosťou každý jeden z nás,“ uviedol Dr. Oliver Grünberg, predseda predstavenstva a člen predstavenstva pre technickú oblasť vo VW SK.

Ďalším pilierom sú priemyselné vzťahy a spoluzodpovednosť sociálnych partnerov za budúcnosť spoločnosti. „Veríme, že spoločne dosiahneme takú dohodu, vďaka ktorej zostaneme aj naďalej dobrým a sociálnym zamestnávateľom a zároveň budeme stabilným a konkurencieschopným partnerom pre našich koncernových zákazníkov,“ dodal Dr. Grünberg. K zvýšeniu atraktivity bratislavského závodu v koncerne by prispelo zlepšenie podnikateľského prostredia na Slovensku. „Volkswagen Slovakia víta každú aktivitu a opatrenie, ktoré zlepší podnikateľské prostredie na Slovensku, a tým podporí stabilitu pracovných miest,“ vysvetlil Dr. Grünberg.

V bratislavskom závode Volkswagen Slovakia vyrobili v minulom roku 408.208 vozidiel. Ako novinky do produktového portfólia pribudli tretia generácia Volkswagen Touareg a úplne nový model Audi Q8. Zároveň v Bratislave vyprodukovali 383.640 prevodoviek, v Martine 33,6 milióna komponentov pre prevodovky, podvozky a motory a v Stupave 9750 nástrojov pre výrobu vozidiel.

Obrat spoločnosti dosiahol v roku 2018 celkovo 10,4 mld. eur a zisk pred zdanením 301 mil. eur. Od svojho vzniku investoval VW SK na Slovensku vyše 4,5 mld. eur. V predchádzajúcich rokoch smerovali významné investície do výroby a rozširovania závodu. Do prevádzky boli uvedené karosáreň Audi, ako aj karosáreň a montážna hala Porsche, a do existujúcej výroby boli integrované viaceré nové modely. Po nábehových rokoch sa spoločnosť aktuálne sústreďuje na sériovú produkciu a štandardizáciu výrobných procesov. Tomu zodpovedá výška investícií v roku 2018 na úrovni 181 mil. eur.

Vyše 99 % obratu z výroby vozidiel bolo exportovaných do viac ako 150 krajín celého sveta. Najväčší objem dodávok smeroval do Číny (22 %), USA (18 %) a do Nemecka (14 %). VW SK nakúpil vlani od slovenských dodávateľov materiál pre výrobu vozidiel v hodnote 2,5 mld. eur.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.