logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Elektronické obchodovanie naďalej mení podobu európskeho logistického trhu. Podľa najnovšej...
  • Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva...
  • Spoločnosť DHL bola ocenená ako líder v hodnotení Gartner Magic Quadrant 2025 pre poskytovateľov...
  • V rámci svojej expanzie na Slovensku otvorila spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko pobočku colných...

DHL: Výzvy dodávateľského reťazca v e-commerce

2. septembra 2019
Spravodajstvo 0
823
DHL: Výzvy dodávateľského reťazca v e-commerce
DHL Supply Chain, svetový líder v oblasti zmluvnej logistiky, zverejnila výsledky svojho prieskumu, týkajúce sa vývoja dodávateľských reťazcov v odvetví e-commerce. Štúdia ukazuje, že napriek rozpoznaniu, že ide z pohľadu udržania si zákazníkov a ich spokojnosti o životne dôležité odvetvie, väčšina spoločností doposiaľ nedokázala zaviesť ucelenú e-commerce stratégiu.

Nové poznatky vyplývajú z globálneho prieskumu, ktorého sa zúčastnilo takmer 900 osôb s rozhodovacou právomocou v oblasti logistiky alebo riadenia dodávateľského reťazca a e-commerce obchodu. Prieskum odhaľuje, že 70 % B2C spoločností a 60 % B2B spoločností stále pracuje na implementácii ucelenej stratégie, napriek tomu, že až 70 % opýtaných hodnotí e-commerce obchod ako „Veľmi významný“ alebo „Nesmierne dôležitý“ pre ich obchodnú činnosť z hľadiska objemov a výnosov.

Prieskum s názvom “Dodávateľský reťazec v e-commerce: Prekonávanie vynárajúcich sa ťažkostí”, tiež odhalil, že medzi hlavné prekážky implementácie ucelenej stratégie patria: zmena očakávaní zákazníkov, tempo dodania a obmedzenia súčasnej infraštruktúry.

Nabil Malouli, Global e-Commerce Product Líder v DHL Supply Chain povedal, “Je zrejmé, že v rámci e-commerce stratégie je dôležité zvážiť zavedenie kvalitného zákazníckeho servisu. Avšak neustále sa meniace a rozvíjajúce očakávaniami zákazníkov vyvíjajú na spoločnosti tlak pri vytváraní ich e-commerce ponúk, čo predstavuje výzvu pri zavádzaní nových dodávateľských reťazcov. Dodávateľské reťazce sa musia naučiť držať krok s novými obchodnými modelmi, očakávaniami spotrebiteľov a technologickými potrebami zákazníkov, aby mohli získavať nové obchodné príležitosti a udržať si existujúce.”

Rozvíjajúce sa požiadavky na e-commerce znamenajú, že v priebehu nasledujúcich 3-5 rokov bude musieť viac ako 50 % spoločností vykonať zmeny vo svojej distribučnej stratégii. V snahe vyrovnať sa s takýmto tlakom sa mnoho spoločností rozhodlo pre partnerstvo s logistickými spoločnosťami tretích strán (3PLs), aby tak rozšírili svoje interné zdroje a schopnosti, čo im umožňuje rýchlo a efektívne rásť a využiť príležitosti e-commerce obchodu.

Malouli dodal: “To, čo spoločnosti konkrétne potrebujú na ceste k elektronickému obchodovaniu závisí od toho, odkiaľ prichádzajú – každá z nich je, pokiaľ ide o implementovanie e-commerce stratégie, na inom mieste a v inej fáze, čo znamená, že ich stratégie a očakávania na ďalšie smerovanie ich dodávateľských reťazcov budú rozličné. Mnoho spoločností sa rozhodlo pre spoluprácu s 3PL, ktoré im dokážu pomôcť reagovať na rýchlo sa meniace prostredie a zároveň zabezpečiť odbornosť a flexibilitu potrebnú pre plnenie meniacich sa očakávaní zákazníkov.”

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok