logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Neďaleko Plzne sa vyrábajú ráfiky do kolies pre celú Európu Dopyt po bicykloch sa z rôznych...
  • SL SK 97: Hlavná téma: Digitalizácia skladu; Interview: Karol Kvak z Dexis Slovakia; Výrobná...
  • Slovensko je logistickým srdcom Európy. Ako si stojíme v dopravnej infraštruktúre? Strategické...
  • DKV Mobility sprístupňuje 10 000 nabíjacích staníc Tesla Supercharger Zákazníci poprednej...

Spoločnosť Heineken Slovensko podporuje Horecu, umenie aj lekárov

24. apríla 2020
Spravodajstvo 0
962
Spoločnosť Heineken Slovensko podporuje Horecu, umenie aj lekárov

K zástupu tých, čo aktívne pomáhajú v čase pandémie koronavírusu, sa pridáva aj pivovarnícka spoločnosť Heineken Slovensko. Pomocnú ruku podáva prostredníctvom rôznych aktivít, pričom jej cieľom je aktívne prispieť k zníženiu dopadu súčasných obmedzení na Horeca segment, podporiť umenie a kultúru, ako aj pomôcť pracovníkom v prvej línii či domovskému mestu hurbanovského pivovaru. Spoločnosť ohlásila pomoc na globálnej úrovni. V nadväznosti na výzvu Medzinárodného hnutia Červeného kríža a Červeného polmesiaca venovala 15 miliónov eur na pomoc v boji so šíriacim sa ochorením COVID-19 pre najzraniteľnejších ľudí v Afrike, Ázii a Latinskej Amerike.

Pivovarnícka spoločnosť sa angažuje aj na lokálnej úrovni formou podporných projektov, výnimkou nie je ani Slovensko. „Súčasné dni nám ukazujú, že vzájomná pomoc, podpora a súdržnosť sú dôležitejšie než kedykoľvek predtým. Keďže sme súčasťou potravinárskeho priemyslu, ponúkli sme ľuďom v prvej línii pitný režim z portfólia našich produktov Zlatý Bažant 0,0%. Zároveň sme sa zapojili do iniciatívy Kto pomôže Slovensku. Naša pozornosť sa rovnako tak upriamuje smerom k domovu nášho pivovaru, Hurbanovu, ako aj k odvetviu Horeca, ktoré zažíva neľahké obdobie,“ hovorí Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko.

Zmierniť dopady obmedzení a zamedziť zanikaniu prevádzok má za cieľ iniciatíva #podporsvojpub, ktorá sa spustila pred Veľkou nocou pod záštitou Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. Jedným z jej zakladajúcich členov je Heineken Slovensko. „Podniky sa môžu registrovať prostredníctvom internetovej stránky podporsvojpub.sk. Zákazníci môžu následne podporiť svoj obľúbený podnik zakúpením poukazu na budúcu konzumáciu, ktorý si budú môcť uplatniť po opätovnom otvorení prevádzok. Cieľom iniciatívy je zabezpečiť finančnú likviditu Horeca prevádzok počas tohto neľahkého obdobia a vytvoriť nové príležitosti pre návštevy podnikov po ich znovuotvorení,“ vysvetľuje Helena Windisch.

Spoločnosť spolu so svojou značkou Zlatý Bažant je podľa Heleny Windischovej veľkým fanúšikom kultúry a umenia, dlhoročne ho podporuje a prináša širokému publiku. A pokračuje aj teraz ako generálny partner online festivalu Plody doby. Vystúpenia slovenských hudobníkov si bude môcť zdarma vychutnať každý priamo v pohodlí svojho domova. Projekt má za cieľ pomôcť slovenským umelcom v neľahkých časoch. Líder na slovenskom pivnom trhu nezabudol ani na domov svojho pivovaru – mesto Hurbanovo, ktorému v prvej fáze pomoci zabezpečil ochranné rúška. Snaženie o aktívnu pomoc tým ale nekončí.

Heineken Slovensko venovala zdravotníckemu personálu v „červených zónach“ v nemocniciach a vodičom MHD v Bratislave pitný režim v podobe produktov Zlatý Bažant 0,0% a Zlatý Bažant Radler 0,0%. Zlatý Bažant sa zároveň formou finančného príspevku zapojil do iniciatívy „Kto pomôže Slovensku“. Financie budú použité na nákup dezinfektora vzduchu, ktorý chráni zdravie lekárov aj pacientov v nemocnici. Okrem toho je Heineken Slovensko pripravený dodať nemocniciam preformy zo svojich PET fliaš, ktoré sa dajú využiť na uskladnenie odobratých vzoriek pacientom s podozrením na ochorenie COVID-19.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Neďaleko Plzne sa vyrábajú ráfiky do kolies pre celú Európu

Neďaleko Plzne sa vyrábajú ráfiky do kolies pre celú Európu Dopyt po bicykloch sa z rôznych dôvodov v čase výrazne mení. Raz je bicyklov málo, druhýkrát veľa, raz chýba súčiastka na výrobu, druhýkrát nie je odbyt. Výrobca komponentov na bicykle z Kalifornie však spoločne s logistickou firmou Geis úspešne zvládajú takéto výzvy a časť výroby […]

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov Popredný poskytovateľ služieb priemyselnej logistiky zahájil svoju činnosť v roku 2003. Okamžite aplikoval nové najmodernejšie trendy služieb balenia pre námornú, leteckú i kontinentálnu prepravu. Novinkou na trhu balenia bolo externé balenie u zákazníkov mobilným tímom špecializovaných pracovníkov Deufol. Aj po dvadsiatich rokoch je […]

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss Bezpečnosť by mala byť v intralogistike prioritou. V každej výrobnej a skladovej prevádzke majú byť také bezpečnostné riešenia, ktoré ochránia zamestnancov, tovar, vybavenie aj manipulačnú techniku. Odborníci STILL Slovensko odporúčajú, aby čo najvhodnejšie bezpečnostné riešenia pre konkrétnu prevádzku navrhoval a realizoval na mieru jeden dodávateľ. Vďaka […]

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi Spoločnosť Toyota Material Handling koncom septembra privítala svojich zákazníkov na seminári s názvom Autopilot naživo. Hlavným poslaním seminára bolo predstavenie bestselleru spomedzi automatických vozíkov, vysokozdvižného AGV vozíka SAE160. Automatický vysokozdvižný vozík SAE160 predstavuje univerzálne riešenie automatizácie horizontálnej a vertikálnej prepravy materiálu. Je určený na zakladanie do výšky viac ako […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 97: Hlavná téma: Digitalizácia skladu; Interview: Karol Kvak z Dexis Slovakia; Výrobná logistika: JIT a JIS; E-commerce: Predvianočná logistika, Sklad a manipulácia: Pohonu dominuje elektrina; IT: 5G siete v logistike; Development: Rast skladov do výšky; Prípadová štúdia: Autonómne roboty vo vychystávaní; Žena v logistike: Helena Lišková z Dr.Max; KLM: Návšteva skladu Dedoles; Agenda: Kongres OBALKO bol prípravou na cunami

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required