logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

Spoločnosť Prologis získala ocenenie Best European Developer Brand

11. júna 2020
Spravodajstvo 0
1178
Spoločnosť Prologis získala ocenenie Best European Developer Brand

Nemecká organizácia European Real Estate Brand (REB) Institute vymenovala za najznámejšiu značku logistických nehnuteľností v Európe za rok 2020 spoločnosť Prologis. Po posúdení viac než tisíc realitných spoločností pôsobiacich v Európe získala firma Prologis od REB aj ocenenia v dvoch regionálnych kategóriách (Benelux a stredná a východná Európa) ako najsilnejšia značka pôsobiaca v oblasti logistických nehnuteľností.

„Pri formovaní profilu značky Prologis v európskom regióne sa sústavne zameriavame na oblasti, ktoré nás definujú a zároveň odlišujú. V rámci tejto stratégie plošne implementujeme komunikáciu založenú na emóciách a základných hodnotách. Vďaka tomu je Prologis považovaný za autentickú a zároveň rozpoznateľnú značku. Sme potešení, že to vnímajú aj naši regionálni partneri a Prologis si spájajú s integritou a dôveryhodnosťou. To je pre nás veľkou motiváciou pokračovať na tomto trhu v budovaní silného a výnimočného brandu,“ hovorí Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a riaditeľka marketingu a komunikácie pre Európu.

Spoločnosť Prologis verí, že najlepšie skúsenosti vznikajú na základe spolupráce. Či už ide o nadštandardnú podporu zákazníkov v časoch, keď ich najviac potrebujú, alebo o to, že im vychádza firma v ústrety v najrôznejších ohľadoch, prioritou Prologis je vždy pochopiť potreby zákazníkov a partnerov. Cieľom spoločnosti je totiž im poskytnúť riešenia, ktoré sa v budúcnosti osvedčia a presiahnu hranice štyroch stien a striech každej z ich budov.

Vďaka čisto prozákazníckemu prístupu v kombinácii s dôrazom na inovácie Prologis nezabúda na to, čo tvorí základy trvajúcich partnerstiev. To firme pomáha vytvárať priestory a miesta, kde zákazníci môžu prosperovať. Kvalitu práce v oblasti developmentu a pozornosť venovanú zákazníkom, ako aj environmentálnym, sociálnym a správnym (ESG) témam koncom mája ocenila aj odborná verejnosť.

„Toto uznanie je dôkazom, že zameranie na služby interným a externým zákazníkom je zásadným faktorom pri budovaní špičkového profilu značky. Základom stratégie nášho brandu je záväzok vybudovať si silné vzťahy so všetkými našimi partnermi a zamestnancami, a to na základe dialógu a pochopenia. Pozornosť venovaná týmto nevyhnutným, najdôležitejším základom je kľúčová pri poskytovaní udržateľných, inovatívnych a dátovo založených riešení, ktoré tvoria pridanú hodnotu v podnikaní našich zákazníkov,“ povedal Ben Bannatyne, prezident Prologis pre Európu.

Real Estate Brand Value Study je najrozsiahlejšia empirická štúdia o značkách na európskom realitnom trhu, ktorá je východiskom pre zostavovanie indexu 100 najlepších developerov, realitných investorov, maklérov a integrovaných správcov nehnuteľností v Európe. Výskum každoročne monitoruje vývoj kľúčových ukazovateľ výkonnosti, a na jeho základe vyhodnocuje pozíciu jednotlivých realitných spoločností na európskom trhu.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok