logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Karol Kvak: Logistika mi dáva priestor využiť moje strategické a analytické myslenie Tradičná...
  • Kongres SLOVLOG 16 odhalil potenciál umelej inteligencie v logistike Umelá inteligencia už nie...
  • C.S.CARGO Slovakia rozšírila priestory v P3 Košice a predĺžila nájom v P3 ŽilinaP Popredný...
  • Muziker ušetrí elektronickou výmenou dokladov desiatky hodín práce Internetový obchod s...

Spoločnosť Prologis získala ocenenie Best European Developer Brand

11. júna 2020
Spravodajstvo 0
1106
Spoločnosť Prologis získala ocenenie Best European Developer Brand

Nemecká organizácia European Real Estate Brand (REB) Institute vymenovala za najznámejšiu značku logistických nehnuteľností v Európe za rok 2020 spoločnosť Prologis. Po posúdení viac než tisíc realitných spoločností pôsobiacich v Európe získala firma Prologis od REB aj ocenenia v dvoch regionálnych kategóriách (Benelux a stredná a východná Európa) ako najsilnejšia značka pôsobiaca v oblasti logistických nehnuteľností.

„Pri formovaní profilu značky Prologis v európskom regióne sa sústavne zameriavame na oblasti, ktoré nás definujú a zároveň odlišujú. V rámci tejto stratégie plošne implementujeme komunikáciu založenú na emóciách a základných hodnotách. Vďaka tomu je Prologis považovaný za autentickú a zároveň rozpoznateľnú značku. Sme potešení, že to vnímajú aj naši regionálni partneri a Prologis si spájajú s integritou a dôveryhodnosťou. To je pre nás veľkou motiváciou pokračovať na tomto trhu v budovaní silného a výnimočného brandu,“ hovorí Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a riaditeľka marketingu a komunikácie pre Európu.

Spoločnosť Prologis verí, že najlepšie skúsenosti vznikajú na základe spolupráce. Či už ide o nadštandardnú podporu zákazníkov v časoch, keď ich najviac potrebujú, alebo o to, že im vychádza firma v ústrety v najrôznejších ohľadoch, prioritou Prologis je vždy pochopiť potreby zákazníkov a partnerov. Cieľom spoločnosti je totiž im poskytnúť riešenia, ktoré sa v budúcnosti osvedčia a presiahnu hranice štyroch stien a striech každej z ich budov.

Vďaka čisto prozákazníckemu prístupu v kombinácii s dôrazom na inovácie Prologis nezabúda na to, čo tvorí základy trvajúcich partnerstiev. To firme pomáha vytvárať priestory a miesta, kde zákazníci môžu prosperovať. Kvalitu práce v oblasti developmentu a pozornosť venovanú zákazníkom, ako aj environmentálnym, sociálnym a správnym (ESG) témam koncom mája ocenila aj odborná verejnosť.

„Toto uznanie je dôkazom, že zameranie na služby interným a externým zákazníkom je zásadným faktorom pri budovaní špičkového profilu značky. Základom stratégie nášho brandu je záväzok vybudovať si silné vzťahy so všetkými našimi partnermi a zamestnancami, a to na základe dialógu a pochopenia. Pozornosť venovaná týmto nevyhnutným, najdôležitejším základom je kľúčová pri poskytovaní udržateľných, inovatívnych a dátovo založených riešení, ktoré tvoria pridanú hodnotu v podnikaní našich zákazníkov,“ povedal Ben Bannatyne, prezident Prologis pre Európu.

Real Estate Brand Value Study je najrozsiahlejšia empirická štúdia o značkách na európskom realitnom trhu, ktorá je východiskom pre zostavovanie indexu 100 najlepších developerov, realitných investorov, maklérov a integrovaných správcov nehnuteľností v Európe. Výskum každoročne monitoruje vývoj kľúčových ukazovateľ výkonnosti, a na jeho základe vyhodnocuje pozíciu jednotlivých realitných spoločností na európskom trhu.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov Popredný poskytovateľ služieb priemyselnej logistiky zahájil svoju činnosť v roku 2003. Okamžite aplikoval nové najmodernejšie trendy služieb balenia pre námornú, leteckú i kontinentálnu prepravu. Novinkou na trhu balenia bolo externé balenie u zákazníkov mobilným tímom špecializovaných pracovníkov Deufol. Aj po dvadsiatich rokoch je […]

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss Bezpečnosť by mala byť v intralogistike prioritou. V každej výrobnej a skladovej prevádzke majú byť také bezpečnostné riešenia, ktoré ochránia zamestnancov, tovar, vybavenie aj manipulačnú techniku. Odborníci STILL Slovensko odporúčajú, aby čo najvhodnejšie bezpečnostné riešenia pre konkrétnu prevádzku navrhoval a realizoval na mieru jeden dodávateľ. Vďaka […]

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi Spoločnosť Toyota Material Handling koncom septembra privítala svojich zákazníkov na seminári s názvom Autopilot naživo. Hlavným poslaním seminára bolo predstavenie bestselleru spomedzi automatických vozíkov, vysokozdvižného AGV vozíka SAE160. Automatický vysokozdvižný vozík SAE160 predstavuje univerzálne riešenie automatizácie horizontálnej a vertikálnej prepravy materiálu. Je určený na zakladanie do výšky viac ako […]

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA Zákazníci si môžu vybrať vozík do veľmi úzkych uličiek, ktorý vyhovuje ich prevádzke – širšiu alebo užšiu verziu, s pevným alebo kĺbovým podvozkom. Koncept pokročilých vozíkov do veľmi úzkych uličiek (VNA) je založený na modeloch Toyota BT Vector série A. Nové modely vozíkov Toyota BT Vector […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 96: Hlavná téma: Zelená logistika; Doprava: Celovozové zásielky; Development: Hľadanie zamestnancov; Interview: Ján Franek o logistike Správcu zálohového systému; Prípadová štúdia: Rozšírenie mraziarenského skladu; IT: Nástup 2D kódov; Sklad a manipulácia: Zvyšovanie efektivity v intralogistike; E-commerce: Reverzná logistika; Žena v logistike: Erika Kraková; Agenda: Kongres SLOVLOG v znamení AI

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required