logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Kým počas minulých rokov bojoval maloobchod o každú prepravnú kapacitu z Ázie, tento rok sú...
  • CTP Slovakia s hrdosťou oznamuje príchod nového významného klienta do svojho portfólia –...
  • Na premeny a budúcnosť maloobchodu sa zameria druhý ročník kongresu Czech Retail Days, ktorý sa...
  • Spoločnosť Erce, známa svojimi osemvaječnými niťovkami, posilnila svoju logistickú...

Spoločnosť Volvo Cars začala výrobu plnoelektrického modelu XC40 Recharge  

6. októbra 2020
Spravodajstvo 0
789
Spoločnosť Volvo Cars začala výrobu plnoelektrického modelu XC40 Recharge  

Spoločnosť Volvo Cars začala výrobu plnoelektrického modelu XC40 Recharge  

XC40 Recharge je prvým z viacerých plnoelektrických modelov značky Volvo, ktoré sú pripravené na trh. Začiatok jeho výroby predstavuje významný krok smerom k ambícii spoločnosti Volvo Cars znížiť svoju uhlíkovú stopu do roku 2025 o 40%. V tom istom roku značka očakáva, že 50% jej celosvetového predaja budú tvoriť plnoelektrické automobily a zvyšok hybridy.

Dopyt zákazníkov po modeli XC40 Recharge je silný a hoci knihy objednávok zostávajú otvorené, každé vozidlo naplánované do výroby v tomto kalendárnom roku je už predané. Prvé vozidlá sa majú dodať zákazníkom v Európe koncom tohto mesiaca.

Začiatku výroby automobilov pre zákazníkov predchádzalo obdobie príprav, v rámci ktorých závod v Ghente vyrobil obmedzený počet predsériových vozidiel. Cieľom tohto procesu, ktorý predstavuje štandardný postup pre každý nový model, je optimalizovať tok výroby a zabezpečiť špičkovú kvalitu každého vyrobeného automobilu. Všetci príslušní pracovníci výroby zároveň absolvovali intenzívne školenie o bezpečnosti výroby elektrických vozidiel.

„Začiatok výroby modelu XC40 Recharge je pre spoločnosť Volvo Cars aj pre všetkých zamestnancov tu v Ghente významnou príležitosťou,“ uviedol Javier Varela, vedúci medzinárodných priemyselných operácií a kvality. „Ako pokračujeme s elektrifikáciou našej ponuky, závod v Ghente je pre našu celosvetovú výrobnú sieť skutočným priekopníkom.“

Volvo XC40 Recharge je plnoelektrická verzia najpredávanejšieho SUV XC40 – prvého modelu značky Volvo, ktorý získal prestížne ocenenie Európske auto roka. Nový model je postavený na báze kompaktnej modulárnej architektúry (CMA), čo je pokročilá platforma vozidiel vyvinutá spoločne v rámci skupiny Geely Group.

Model XC40 Recharge s pohonom všetkých kolies ponúka predpokladaný dojazd vyše 400 km (podľa WLTP, Celosvetovo harmonizovaného skúšobného postupu pre ľahké vozidlá) na jediné nabitie a výkon 408 k. Akumulátor sa nabije na 80 percent svojej kapacity približne za 40 minút pri napájaní rýchlonabíjačkou.

Nový informačno-zábavný systém s operačným systémom Android ponúka zákazníkom možnosti osobného prispôsobenia, vyššiu úroveň intuitívnosti a zabudovanú technológiu a služby Google, ako je Asistent Google, Mapy Google či virtuálny obchod Google Play Store. Model XC40 Recharge tiež dokáže prijímať väčšie bezdrôtové aktualizácie softvéru a operačného systému.

Aj keď nové vozidlo stavia na vynikajúcich bezpečnostných normách pôvodného modelu XC40, konštruktéri spoločnosti Volvo Cars úplne prepracovali a posilnili jeho prednú konštrukciu, aby vyriešili absenciu motora, splnili vysoké bezpečnostné požiadavky značky Volvo a zabezpečili, aby aj v tomto vozidle ľudia jazdili rovnako bezpečne ako v každom Volve.

Akumulátor chráni bezpečnostná klietka zabudovaná uprostred konštrukcie karosérie vozidla. Jeho umiestnením do podlahy vozidla sa zároveň znížilo ťažisko, čo lepšie chráni vozidlo pred prevrátením.

V interiéri sa uplatnil inovatívny prístup všestrannej funkčnosti, ktorý zabezpečuje vodičom dostatok úložného priestoru, napríklad vo dverách a v batožinovom priestore. Keďže vozidlo nemá spaľovací motor, poskytuje vodičovi ešte viac úložného priestoru v tzv. „prednom kufri“ pod prednou kapotou.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.