logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...
  • DHL rozšíri využitie robotiky vo svojich divíziách nasadením viac ako 1000 robotických...

Volvo Cars a Polestar prekročia cieľ v znížení emisií CO2 na rok 2020

3. novembra 2020
Spravodajstvo 0
610
Volvo Cars a Polestar prekročia cieľ v znížení emisií CO2 na rok 2020

Volvo Cars a Polestar prekročia cieľ v znížení emisií CO2 na rok 2020

Spoločnosť Volvo Cars a jej strategická sesterská spoločnosť Polestar potvrdzujú, že znížia emisie CO2 svojho vozidlového parku nad rámec spoločného cieľa pre rok 2020, ako ich definujú nariadenia stanovené Európskou komisiou, čo ešte viac pridáva na dôveryhodnosti ich strategického zamerania na elektrifikáciu.

Obe spoločnosti pod spoločným názvom „Volvo Car Corporation“ preto uzavreli dohodu o združení so spoločnosťou Ford, v rámci ktorej ponúkajú spoločnosti Ford a prípadne ďalším výrobcom automobilov svoje prebytočné emisie CO2 v súlade so systémom združovania implementovaným Európskou komisiou. Výsledné výnosy z dohody budú reinvestované do nových projektov zelených technológií.

„Pre skupinu Volvo Car Group je budúcnosť elektrická a našu spoločnosť transformujeme prostredníctvom konkrétnych činov,“ uviedol Håkan Samuelsson, generálny riaditeľ skupiny Volvo Car Group. „Som rád, že prekračujeme naše ciele v oblasti znižovania emisií CO2. Je to dôkaz toho, že naša stratégia je správna, rovnako pre našu obchodnú činnosť ako aj pre celú planétu.“

Spoločnosť Volvo Cars je prvým etablovaným výrobcom automobilov, ktorý sa zaviazal k úplnej elektrifikácii, a je jedinou značkou, ktorá ponúka pre každý model vo svojej ponuke aj plug-in hybridný variant. V nadchádzajúcich rokoch automobilka zavedie aj rad plnoelektrických modelov, počnúc modelom XC40 Recharge, ktorého dodávky sa začnú koncom tohto roka.

Predaj jej plug-in hybridných vozidiel v prvých troch štvrťrokoch 2020 predstavoval viac ako štvrtinu predaja v Európe. Podľa údajov amerického Poisťovacieho inštitútu pre bezpečnosť cestnej premávky (IHS) bola spoločnosť Volvo Cars v tomto období plug-in hybridnou luxusnou značkou číslo jedna v Európe. Okrem toho chce Volvo Cars dosiahnuť, aby objem predaja jej vozidiel do roku 2025 v celosvetovom meradle tvorilo 50 percent plnoelektrických vozidiel a zvyšok hybridy.

Spoločnosť Polestar medzitým začala s dodávkami vlastného plnoelektrického modelu Polestar 2, ktorý dodáva zákazníkom od úvodných mesiacov tohto roka. Ako výrobca elektromobilov sa rýchlo stala jednou z najvýznamnejších značiek elektrických vozidiel v Európe a ako taká pokračuje v budovaní svojho postavenia na trhu.

Stratégia elektrifikácie je súčasťou ambiciózneho plánu spoločnosti Volvo Cars v oblasti ochrany  klímy, v rámci ktorého sa chce do roku 2040 stať klimaticky neutrálnou spoločnosťou. Plán presahuje rámec riešenia problému emisií výfukových plynov prostredníctvom elektrifikácie; Volvo Cars sa chce pustiť aj do riešenia problematiky uhlíkových emisií vo svojej výrobnej sieti, širších prevádzkach a dodávateľskom reťazci prostredníctvom recyklácie a opätovného využívania materiálov.

Ako prvý hmatateľný krok smerujúci k tomuto cieľu chce automobilka znížiť svoju uhlíkovú stopu počas celého životného cyklu automobilu v rokoch 2018 až 2025 o 40 percent na jedno vozidlo. Dosiahnuť to chce okrem iného aj prostredníctvom zníženia výfukových emisií na jedno vozidlo o 50 percent.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok