logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Vzhľadom na rastúce očakávania spoločnosti a regulačné požiadavky stále viac firiem deklaruje...
  • Zálohovanie na Slovensku píše mimoriadne úspešný príbeh, podľa prieskumu agentúry 2muse ho...
  • Aktuálne číslo časopisu Systémy Logistiky 103 vyšlo v tlačenom náklade 5000 výtlačkov a bolo...
  • Spoločnosť Packeta sa tento rok po prvýkrát stala logistickým partnerom podujatia Naše Mesto,...

Bonami čaká masívny rast aj v roku 2021

13. apríla 2021
Spravodajstvo 0
1244
Bonami čaká masívny rast aj v roku 2021

Bonami čaká masívny rast aj v roku 2021

Po minuloročnom úspechu plánuje spoločnosť expanziu do ďalších 4 krajín, desaťmiliónové investície do skladov a zásob aj nadštandardné služby pre zákazníkov.

Spoločnosť Bonami, predajca nábytku a produktov pre domácnosť a záhradu, pripravuje ďalšie razantné kroky v rámci svojej expanzie. CEO Pavel Vopařil plánuje v reakcii na rýchle zmeny na trhu ďalšie masívne investície do skladov, logistiky i samotného brandu. Ambícia získania ďalšieho podielu na trhu chce podporiť expanziou i novými nadštandardnými službami pre zákazníkov, ktoré im ešte viac uľahčí nákupy.

„V tomto roku očakávame intenzívny rast. Vnímam na trhu veľkú príležitosť, a to nielen lokálne, ale aj v ďalších krajinách. Bonami je dlhodobo profitabilné – v prvom štvrťroku v tomto roku navyše medziročne zdvojnásobili tržby a niekoľkonásobne zvýšil zisk, čo nám umožňuje financovať ďalšie rozvojové aktivity na všetkých trhoch. Je to pre nás príležitosť investovať do skladov i zásob, ale i do samotnej značky Bonami,” hovorí Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Do skladov a logistiky Bonami investuje desiatky miliónov českých korun a zdvojnásobí tým svoju skladovou kapacitu, predovšetkým veľkého nábytku. Ešte väčšiu čiastku potom investuje do samotných zásob. „Naším dlhodobým cieľom je mať 90% tržieb z predajov zo skladu a tomu chceme prispôsobiť ich dostupnosť,” doplňuje s tým, že najviac sa zameria na populárne a najviac objednávané položky, predevšetkým nábytok.

Veľkou témou nasledujúcich rokov bude pre Bonami privátna značka. „Dávajú nám zmysel najmä z pohľadu kontroly kvality, dostupnosti i spoľahlivosti dodávok. Na niektorých dodávateľov je náš rast príliš rýchly a nestíhajú pre nás vyrábať. Zároveň tým dokážeme našim zákazníkom ponúknuť unikátny sortiment z pohľadu ich potrieb.”

Mimo samotných produktov je pozornosť Bonami uprená aj na dodatočné služby zákazníkom ako sú nákupy na diaľku za asistencie personálu na predajniach Bonami, ktoré zákazníkovi umožnia takpovediac reálny offline zážitok. Služba zahrnuje špecializované poradenstvo prostredníctvom video callu či chatu, počas ktorého bude možné si tovar na predajniach prehliadnuť, nákup konzultovať, ale takisto realizovať. Ďalšou očakávanou novinkou je platforma pre poradenstvo s interiérovými dizajnérmi, ktorí záujemcom pomôžu s kompletným interiérovým návrhom zvoleného priestoru vrátane produktov, bez ohľadu na ich značku a príslušnosť k Bonami.

Aj keď bola expanzia kamenných predajní spomalená vplyvom pandémie, Bonami stále plánuje tento rok niektoré z nich otvoriť. „Stále platí, že chceme byť s kamennými predajňami na všetkých našich trhoch,” tvrdí Pavel Vopařil. Minulý rok spustená služba Bonami Kuriér naopak pokrytie rýchle rozširuje. V máji služba štartuje v Bukurešti, následne v Poľsku a na ďalších trhoch.

Bonami v apríli štartuje aj masívnu reklamnú online a TV kampaň na českom, slovenskom a maďarskom trhu, do ktorej poputujú ďalšie desiatky miliónov korún.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok