logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Priestory nevyužíva len pre potreby slovenskej filiálky. Z distribučného centra v parku P3 Senec...
  • Na slovenských zákazníkov pri online nakupovaní najviac „funguje“ cena a doprava zadarmo....
  • Povedomie o benefitoch štandardizovanej elektronickej výmeny dát (EDI) medzi odberateľom...
  • Ďalšie vylepšovanie vysoko kvalitných logistických činností na oboch amerických kontinentoch, v...

Pilulka.sk má za sebou úspešné obdobie

22. júla 2021
Spravodajstvo 0
754
Pilulka.sk má za sebou úspešné obdobie

Pilulka.sk má za sebou úspešné obdobie

Slovenský e-shop v oblasti zdravia a výživy Pilulka.sk zverejnil výročnú správu za rok 2020. Spoločnosti sa aj napriek poklesu podielu liekov na celkových tržbách darilo a zaznamenala medziročný nárast vybavených objednávok a tržieb. Počet zamestnancov stúpol až o 30%. V roku 2021 prešla spoločnosť zmenou vizuálnej identity a plánuje aj rozsiahlu investíciu vo výške takmer milión eur do skladových priestorov a logistiky.

Spoločnosť Pilulka.sk má za sebou úspešný rok 2020. Celkové výnosy spoločnosti vzrástli oproti roku 2019 o takmer 60% na 15 546 052 eur. O 43% vzrástol aj počet zákazníkov na 187 232 a počet vybavených objednávok dosiahol v roku 2020 hodnotu 391 248, čo predstavuje v porovnaní s predchádzajúcim rokom nárast takmer o polovicu. Na prudký nárast objednávok reagovala Pilulka aj zvýšením počtu zamestnancov o 30%.

Počas pandémie paradoxne klesol podiel liekov na obrate na 11%, kam sa prepadol z 13% v roku 2019. „Pokles podielu liekov na predaji súvisí s našou obchodnou politikou. Chceme byť modernou značkou s moderným prístupom a zároveň najlepším partnerom v oblasti starostlivosti o zdravie a pre zdravý životný štýl. Máme širokú ponuku doplnkov stravy, kozmetiky, liekov, drogérie, produktov pre deti, ale aj aktívnych športovcov,“ vysvetľuje Ľuboš Baran, riaditeľ Pilulka.sk.

Miliónová investícia do modernizácie

V roku 2021 sa Pilulka.sk dostáva ešte bližšie k zákazníkom. Spoločnosť stihla rozšíriť počet Pilulka boxov a Pilulka autá začínajú od 1. augusta 2021 rozvážať zákazky aj v Trnave, pričom v expanzii plánuje pokračovať aj v druhej polovici roka. „V roku 2021 plánujeme aj investíciu vo výške 800 000 eur do modernizácie, automatizácie a rozšírenia skladových priestorov. Vďaka plánovanej investícii budeme vedieť strojnásobiť kapacitu našich skladových priestorov. Budeme vedieť spoľahlivo pokryť silno rastúci dopyt a súčasne zabezpečíme rýchlejšie a efektívnejšie dodanie objednávok zákazníkom,“ približuje Ľuboš Baran, riaditeľ Pilulka.sk.

Nová vizuálna identita

Pilulka.sk si v roku 2021 prešla zmenou vizuálnej identity a komunikácie smerom k zákazníkom. Nový dizajn Pilulky je premietnutý do všetkých aktivít, ktoré spoločnosť zastrešuje. Výsledkom sú  nové logo, web, aplikácia, škála farieb, či nové polepy Pilulka Áut aj Pilulka Boxov. Spoločnosť pri rebrandingu vychádzala z výsledkov podrobného výskumu, ktorý realizovala v priebehu roka 2020. „Zo získaných dát vyplýva, že až 65% zákazníkov nakupujúcich na Pilulke tvoria ženy – moderné, ambiciózne trendsetterky, aktívne na internete. Práve táto cieľová skupina vygenerovala v roku 2020 až 70% tržieb,“ uvádza Martin Navrátil, CCO Pilulky.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Skupina ARETE hľadá nájomcov pre rozšírenie priemyselného parku v Dunajskej Strede

Investičná a realitná skupina ARETE rozšíri plochu strategicky umiestneného priemyselného parku v Dunajskej Strede takmer o polovicu. Rozšírenie o približne 13 000 m2 je vo fáze pred realizáciou a ponúkne moderné priestory s cross-dock riešením vhodné na skladovanie, logistiku alebo ľahkú výrobu. ARETE predpokladá environmentálnu certifikáciu BREEAM ako aj ponuku flexibilných obchodných podmienok pre nájomcov. […]

Sklady s voľnou kapacitou pri Prahe, v Brne, v Pohořeliciach a na Ostravsku

Spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko aktuálne ponúka voľné skladové kapacity vo svojich skladoch v Mošnove na Ostravsku, v Pohořeliciach pri Brne, v Brne a v Úžiciach pri Prahe. Vo všetkých svojich multi-user skladoch naprieč republikou firma novo ponúka službu co-packing, po ktorej je vysoký dopyt. Firma ponúka aj prepravy a colné služby. Dodajme, že spoločnosť PST […]

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok