logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Spoločnosť Packeta Slovakia rozvíja spoluprácu so slovenskými maloobchodníkmi. Najnovšie stavia...
  • Takmer 700 registrovaných účastníkov, 75 partnerov a napĺňajúca sa kapacita. Kongres EASTLOG...
  • S rastúcimi nákladmi na zabezpečenie a prevádzku cestnej nákladnej flotily rastie potreba...
  • Nevyspytateľné počasie a geopolitická situácia sťažujú predikciu prepravných časov. Ani...

Kuriéri očakávajú silnú sezónu

22. novembra 2021
Spravodajstvo 0
1087
Kuriéri očakávajú silnú sezónu

Kuriéri očakávajú silnú sezónu

Vianočná nákupná horúčka odštartovala a na stránkach internetových obchodov sa začína objavovať sezónna ponuka darčekov. Množstvo nákupov, ktoré zákazníci na e-shopoch urobia v tomto období výrazne rastie. Počet objednávok bude kulminovať okolo 26. novembra a už neklesne až do Vianoc. Kuriérska spoločnosť DPD odporúča nenechávať si nákupy na poslednú chvíľu, množstvo zákazníkov internetových obchodov sa za posledné obdobie výrazne zvýšilo a darčeky on-line tak bude nakupovať rekordné množstvo ľudí. 

Posledné týždne pred Vianocami sú pre obchodníkov a kuriérov tradične najsilnejším obdobím roka. Objemy kulminujú okolo tzv. Black Friday, ktorý tento rok vychádza na 26. novembra a už neklesnú až do Vianoc. Množstvo zásielok sa v tomto období bežne zvýši až o 60 percent. Podľa odhadov spoločnosti DPD by to tento rok mohlo byť ešte o niečo viac. Dôvodom je najmä to, že množstvo ľudí, ktorí nakupujú na internete sa postupne zvyšuje.

„Najmä od vypuknutia pandémie množstvo zákazníkov, ktorí si zvykli na  on-line nákupy výrazne vzrástlo. Objavili ich výhody a vo veľkej miere ostali e-shopom verní,” vysvetľuje Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovensku. Dôvodom vysokého záujmu o internetové nakupovanie je však aj zhoršujúca sa pandemická situácia na Slovensku. „Mnohí ľudia jednoducho nebudú chcieť tráviť čas pred sviatkami v nákupných centrách,” dodáva Peter Pavuk.

Kuriérska spoločnosť DPD sa na koncoročný nápor zásielok pripravila. „Posilnili sme tímy kuriérov a  máme pripravené dostatočné kapacity na triedenie a prepravu balíkov pre našich zákazníkov. Nedávno sme otvorili nové výkonné triediace stredisko v Bratislave, ktoré nám pomôže nápor zvládnuť bez väčších problémov. Napriek tomu by si ľudia nemali nechávať nákupy na poslednú chvíľu,” hovorí Peter Pavuk.

Postupné zhoršovanie pandemickej situácie a s tým súvisiace bezpečnostné opatrenia môžu znamenať aj predĺženie času, ktorý je potrebný na doručenie. „Nie všetko sa dá v súčasnej dobe podrobne naplánovať. Vývoj pandémie môže spôsobiť napríklad nedostatok ľudí v niektorých regiónoch alebo skokovo zvýšiť množstvo objednávok počas lockdownu,“ vysvetľuje Peter Pavuk.

DPD stihne doručiť do Vianoc každú zásielku, ktorá bude odovzdaná na prepravu do 20. decembra. Ak chcú mať zákazníci istotu, že ich darček dorazí pod vianočný stromček načas, mali by svoje nákupy dokončiť pred týmto dátumom. Pri nákupoch zo zahraničia je dobré počítať ešte s niekoľkodňovou rezervou navyše.

Posledné týždne pred Vianocami čelia internetové obchody veľkému nárastu objednávok. Zákazníci by na to mali myslieť dopredu. Aj obchodníci totiž majú obmedzené kapacity, ktoré dokážu za tento čas zvládnuť. „V tomto období je vhodné objednávať už iba tovar, ktorý má internetový obchod na sklade. Zákazník sa tak môže vyhnúť nepríjemným prekvapeniam. Posledné dni by už ľudia mali objednávať darčeky iba z e-shopov, ktoré majú overené,” radí Peter Pavuk.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok