logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • S rastúcimi nákladmi na zabezpečenie a prevádzku cestnej nákladnej flotily rastie potreba...
  • Nevyspytateľné počasie a geopolitická situácia sťažujú predikciu prepravných časov. Ani...
  • Dunajská Streda sa stáva jedným z najvýznamnejších logistických uzlov strednej Európy. Nová...
  • Bratislavské letisko zaznamenáva najlepšie hospodárske výsledky za 16 rokov. Letisková...

Značka Renault Trucks čelí výzve pri znižovaní spotreby paliva a emisií CO2

24. novembra 2021
Doprava 0
792
Značka Renault Trucks čelí výzve pri znižovaní spotreby paliva a emisií CO2

Značka Renault Trucks čelí výzve pri znižovaní spotreby paliva a emisií CO2

Výrobca vybavuje svoje modelové rady T, T High, C a K novými motormi DE11 a DE13, ktoré spoločne s pokročilými technológiami ako je Turbo Compound a ponukou špecializovaných služieb môžu znížiť spotrebu až o 10%.

Renault Trucks v roku 2021 zásadne inovoval svoje rady T, T High, C a K v oblasti dizajnu, jazdného komfortu a pohodlia na palube. Značka v tomto trende pokračuje a prichádza s ponukou nových 11 a 13-litrových motorov Euro 6 Step E, DE11 a DE13, ktoré v kombinácii s novými technológiami a špecializovanými službami zaisťujú až 10% úsporu paliva v porovnaní s predchádzajúcou generáciou motorov Renault Trucks.

Optimálna účinnosť nových motorov DE11 a DE13

Nová generácia motorov Renault Trucks Euro VI Step E, DE11 a DE13 ponúka nové technológie, ktoré výrazne znižujú spotrebu paliva a emisií CO2. Pre čo najúčinnejšie spaľovanie sú motory DE11 a DE13 vybavené novo tvarovanými patentovanými piestami s takzvaným „vlnovým“ efektom, ktorý zlepšuje spaľovanie a účinnosť tým, že smeruje tepelnú energiu do spaľovacieho priestoru. Vďaka tomuto riešeniu je aj lepšie využívaný kyslík dodávaný do palivovej zmesi.

Nové motory sú taktiež vybavené vstrekovačmi paliva so zvýšenou presnosťou, ktoré sú zároveň prispôsobené inovovanému systému spaľovania. Na zvýšenie účinnosti sa Renault Trucks zameral na zníženie trecích strát. Boli prepracované ojnice, piesty a kľukový hriadeľ vrátane optimalizácie systému odvetrávania zmesi plynov a olejovej hmly. Bolo tiež vyvinuté nové výkonné turbodúchadlo s novými guličkovými ložiskami so zlepšenou dobou odozvy a olejové čerpadlo s premenlivým prietokom to všetko v kombinácii s olejom s nízkou viskozitou.

V neposlednom rade sa Renault Trucks rozhodol pre ďalšiu optimalizáciu systému následného spracovania výfukových plynov a novú riadiacu jednotku motora.

Technológia Turbo Compound pre ešte väčší výkon

Na dosiahnutie optimálneho výkonu môžu byť vozidlá Renault Trucks T, T High a C voliteľne vybavené motorom DE13 TC s technológiou Turbo Compound, ktorá prináša výraznú úsporu paliva bez vplyvu na prepravnú rýchlosť alebo ovládateľnosť vozidla.

Prídavná turbína systému Turbo Compound, umiestnená za turbodúchadlom, premieňa zvyškovú energiu obsiahnutú vo výfukových plynoch na mechanickú energiu, ktorú prenáša späť na kľukový hriadeľ vo forme dodatočného krútiaceho momentu motora. Turbo Compound tak umožňuje dosiahnuť vyšší krútiaci moment dodávaný pri nižších otáčkach motora. Na diaľnici, pri tempomate a pri jazde do kopca tak možno udržiavať konštantné otáčky bez nutnosti podraďovania.

Nová prevodovka pre rýchlejšie radenie

Vozidlá sú vybavené prevodovkou Optidriver novej generácie, ktorá obsahuje nový riadiaci softvér s výpočtovými mechanizmami radenia a nový ovládač spojky pre plynulejšiu a ešte rýchlejšiu zmenu prevodových stupňov.

Pokročilý softvér

Na dosiahnutie väčších úspor paliva zvolil Renault Trucks riešenie Smart Torque Control, ktoré maximalizuje dobu strávenú v zóne s najlepšou účinnosťou motora bez vplyvu na komfort ovládania vozidla.

Renault Trucks ďalej pokračuje vo vylepšovaní prediktívneho tempomatu Optivision, ktorý využíva topografiu vozovky na optimalizáciu radenia a zvýšenie úspory paliva. Výrobca tiež ponúka riešenia, ktoré podporujú dopravcov v snahe sledovať a zlepšovať spotrebu paliva a emisií CO2 ich vozového parku. Softvér pre správu vozového parku Optifleet (modul Check) sleduje spotrebu paliva každého vozidla a analyzuje štýl jazdy s cieľom určiť oblasť, kde je možné spotrebu zlepšiť. Renault Trucks ponúka aj kompletný školiaci program o zásadách hospodárnej jazdy, aby pomohol svojim zákazníkom udržať spotrebu paliva pod kontrolou.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok