logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Elektronické obchodovanie naďalej mení podobu európskeho logistického trhu. Podľa najnovšej...
  • Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva...
  • Spoločnosť DHL bola ocenená ako líder v hodnotení Gartner Magic Quadrant 2025 pre poskytovateľov...
  • V rámci svojej expanzie na Slovensku otvorila spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko pobočku colných...

Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

11. januára 2022
Spravodajstvo 0
1097
Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko

Nový manažér na prvom stupni riadenia je zodpovedný za korporátny marketing, ktorý zahŕňa aj Brand Marketing a PR, riadenie značkových predajní alebo ambasádorov na mieste predaja.

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak vytvorila novú strategickú pozíciu Head of Marketing. Od decembra 2021 ju zastáva Martin Marek (54), pod ktorého spadá nielen Brand Marketing a PR, ale aj riadenie značkových predajní (Samsung Brand Shops Operations) a ambasádorov na mieste predaja (Field Operation) v Čechách a na Slovensku. Martin Marek bude zo svojej pozície reportovať priamo prezidentovi spoločnosti Ki Young Yunovi.

„Samsung je inovatívnym technologickým lídrom a zároveň tradičným výrobcom elektroniky, ktorý v súčasnosti čelí mnohým výzvam – či už ide o schopnosť osloviť mladú generáciu, naplno využiť potenciál digitálnej komunikácie alebo čeliť novej ázijskej konkurencii. Mojím poslaním je načúvať trhu a pokračovať v dlhodobom budovaní vzťahu medzi značkou Samsung a spotrebiteľmi. Vzťah, ktorý bude ešte viac nabitý pozitívnymi emóciami a odvahou skúšať nové veci a ktorý bude zodpovedať tomu, čo dnešní spotrebitelia od značiek očakávajú – a to ako v online médiách, tak aj v prostredí kamennej predajne,“ povedal Martin Marek.

Do spoločnosti Samsung nastúpil s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v oblasti budovania značiek a komunikačných stratégií na marketingových pozíciách vo veľkých medzinárodných spoločnostiach v oblasti rýchloobrátkového tovaru.

Značnú časť svojho profesionálneho života pracoval Martin Marek v spoločnosti Philip Morris International, kde začal pracovať v roku 1999, najprv ako manažér značky L&M a Marlboro, neskôr ako Trade marketing manažér alebo Marketing Services Manager. Následne viedol ako riaditeľ marketingu aktivity spoločnosti v Srbsku a Čiernej Hore a neskôr v Maroku, Tunisku a Mauritánii. Po návrate do Prahy pôsobil v rokoch 2013 až 2015 ako Marketing Director v spoločnosti Ritchy Group a v rokoch 2016 až 2019 ako Head of Branding v spoločnostiach MAKRO, respektíve METRO Cash & Carry pre Českú republiku a Slovensko. Naposledy pomáhal spoločnosti Imperial Brands vybudovať značkovú kategóriu „produktov novej generácie“ pre český a slovenský trh.

Martin Marek získal inžiniersky titul na Vysokej škole ekonomickej v Prahe v odbore ekonomika obchodu. Plynule hovorí anglicky a rusky, dohovorí sa na Balkáne a učí sa taliansky. Medzi jeho záujmy patrí šport, aktívne sa venuje bedmintonu, golfu, lyžovaniu a futbalu. Má rád cestovanie, venuje sa turistike, psom a sebarozvoju.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok