logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Automobilka Volvo postaví závod pri Košiciach Spoločnosť Volvo Cars vybuduje svoj tretí výrobný...
  • Alza a STAVMAT spoločne spúšťajú sieť výdajných miest pre veľké zásielky Alza.sk na slovenskom...
  • Slovenská pošta začala s obnovou vozového parku nákladných áut Slovenská pošta začala s obnovou...
  • Celokamiónové prepravy z Číny do Európy Vojna na Ukrajine mala dopad aj na pozemnú prepravu...

Svet ako stvorený pre nový elektrický vozík

14. júna 2022
Spravodajstvo 0
128
Svet ako stvorený pre nový elektrický vozík

Svet ako stvorený pre nový elektrický vozík

Ak sú priestory pre nakládku a vykládku nákladných vozidiel úzke a členité, je to svet ako stvorený pre nový elektrický vozík STILL RXE 10-16C. Tento vysokozdvižný vozík je ozajstným gigantom z pohľadu kompaktnosti a výkonu. Nástupca legendárneho STILL RX 50, jedného z najpredávanejších elektrických vozíkov vo svojej triede, navyše zaujme viacerými bezpečnostnými prvkami.

V praxi nový STILL RXE 10-16C ponúka výborne vyvážený pomer medzi jazdným komfortom, schopnosťou manévrovať a bezpečnosťou. Svojimi kompaktnými rozmermi a veľmi presným riadením sa tento trojkolesový čelný vozík sa radí medzi výnimočne efektívne a ľahko ovládateľné vozíky aj v tých najužších priestoroch.

Trendy v intralogistike na rok 2022

Preto sa stáva prvou voľbou pre manipuláciu s bremenami, ktorých hmotnosť môže byť až 1,6 tony, a má pri tom minimálne priestorové nároky. Vďaka výške necelé dva metre a šírke menej ako jeden meter sa tento malý a kompaktný vozík zmestí do každých dverí – napríklad pri vykladaní kontajnerov a nákladných áut – alebo dokonca aj do skutočne úzkych uličiek v sklade.

Výkon vozíka je aj pri jeho veľkosti absolútne pôsobivý. „Napriek svojim kompaktným rozmerom RXE 10-16C zdvihne bez námahy pol tony nákladu do výšky takmer sedem metrov. To je na malý vysokozdvižný vozík skutočne impozantný výkon. Je to tak vďaka nízko položenému ťažisku a tiež extrémne pevnej konštrukcii zdvihového stožiaru,“ vysvetľuje Jürgen Wrusch, produktový expert pre elektrické vysokozdvižné vozíky spoločnosti Still GmbH.

Raben Group prevzala skupinu Bas Group

Dynamický pri jazde

STILL RXE 10-16C je nielen mimoriadne obratný, no vďaka maximálnej rýchlosti 12,5 km/h pri jazde s bremenom je zároveň pomerne rýchly pre dlhé vzdialenosti v sklade. Aby sa z dôvodu bezpečnosti nemuselo zľavovať z jeho elektrizujúcej jazdnej dynamiky, je v štandarde vybavený osvedčenou asistenčnou funkciou Curve Speed ​​Control. Automatické prispôsobenie rýchlosti v zákrutách ho vždy bezpečne drží v optimálnej stope, a to aj v zužujúcich sa zákrutách.

Vozík má okrem toho mimoriadne štíhly zdvihový stožiar, ktorý je spolu so strešnou konštrukciou optimalizovaný pre výborný výhľad vodiča do všetkých strán, takže neprehliadne osoby alebo predmety v pracovnom priestore vozíka.

Maximálna bezpečnosť práce je zaručená aj ​​ďalšími individuálne konfigurovateľnými možnosťami výbavy – od funkcie ukazovania smeru cez bezpečnostné osvetlenie Safety Light 4Plus, ukazovateľa výšky zdvihu, asistenta stability až po detekciu preťaženia.

„Ani pri najmenšom zástupcovi našej rodiny elektrických vysokozdvižných vozíkov sme nepoľavili z bezpečnostnej výbavy. Vďaka mnohým asistenčným systémom pre vodiča, z ktorých sú niektoré k dispozícii ako voliteľná výbava, je RXE 10-16C rovnako bezpečný ako všetci väčší členovia rodiny elektrických vysokozdvižných vozíkov Still,“ hovorí Dyrk Draenkow, produktový manažér pre elektrické vysokozdvižné vozíky a energetické systémy.

V súlade s rodinnou tradíciou

Do nového RXE 10-16C sa preniesli nielen asistenčné systémy, ale tiež jednotný koncept ovládania rodiny elektrických vysokozdvižných vozíkov RX.

„Každý, kto už pozná iný vozík rodiny RX, si s týmto naším najmenším prírastkom hneď veľmi dobre porozumie. V súlade s rodinnou tradíciou zdedil po úspešných veľkých bratoch ergonomicky pohodlné pracovisko pre obsluhu, inovatívne ovládaný koncept a inteligentný displej STILL Easy Control, ktorý prehľadne zobrazuje všetky relevantné informácie a výkonové funkcie,“ konkretizuje J. Wrusch.

To je výhoda, ktorú operátori určite ocenia. Môžu jednoducho prepínať medzi rôznymi stupňami zaťaženia a okamžite sú vo vozíku ako doma, pričom si naň nemusia zvykať. Dobrým príkladom sú ovládacie prvky, ktoré je možné voliť si individuálne – viac pákové, mini páky, tlačidlové ovládanie alebo Joystick 4Plus – zabezpečujú maximálny komfort jazdy v elektrických vysokozdvižných vozíkoch rady RXE 10-16C, RX 20 a RX 60. Sú maximálne pohodlné, ponúkajú veľký až 44 centimetrov dlhý priestor pre nohy. Je tu teda dostatok miesta pre bezpečnostnú obuv až do veľkosti 45.

Viac sily a inovovaný náhon

Dynamické vlastnosti nového vozíka udáva trojfázový striedavý pohon zadného kolesa v 24-voltovej technológii, ktorý je účinný, ako aj nenáročný na údržbu. Vychádza z konceptu pohonu a z komponentov pohonu retraku FM-X. Hlavnou výhodou je to, že pôvodný reťazový prevod pre riadenie nahradil hydromotor s riadením hnacieho kolesa prostredníctvom ozubeného prenosu. Prepracované je aj protizávažie, takže teraz ponúka viac priestoru pre elektrický systém vrátane ovládania pohonu.

RXE 10-16C s olovenými batériami má zabezpečený ľahký prístup zhora. Ak je potrebné vymeniť batériu, je možné urobiť to rovnako ako pri RX 50 – z boku, pomocou vysokozdvižného vozíku s voliteľnou vnútornou a vonkajšou valčekovou dráhou. Akékoľvek olovené batérie z RX 50, ktoré ostanú ako zvyšné, je možné využívať ďalej aj v novom RXE, potrebné je len vymeniť konektor batérie za verziu 320 A. RXE 10-16C je samozrejme k dispozícii aj v prevedení Li-Ion Ready – s integrovaným prístupom pre rýchle nabíjanie.

„Nový STILL RXE 10-16C je so svojou širokou škálou možností výbavy a asistenčných systémov omnoho viac ako len atraktívnou modernizáciou vysokozdvižného vozíka. Vďaka zvýšenému komfortu a bezpečnosti je perfektným a veľmi všestranným pomocníkom pre dodávateľov logistických služieb, pri zásobovaní výroby alebo v centrálnych skladoch maloobchodných spoločností. Náš kompaktný nováčik už stihol dokázať, že RXE 10-16C sa hodí – vždy,“ dopĺňa produktový manažér Still D. Draenkow.

Súvisiace články:

Trendy v intralogistike na rok 2022 Raben Group prevzala skupinu Bas Group Dachser testuje automatizované vozidlá v skladoch STILL už desiatky rokov pomáha zefektívniť skladovú logistiku veľkým hráčom
Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike?

Ako moderne zaistiť bezpečnosť zamestnancov v logistike? „Legislatíva hovorí, že každý zamestnávateľ je povinný zamestnancom, ktorí vykonávajú rizikovú prácu, zabezpečiť ich neustály dohľad. A to buď druhým pracovníkom alebo iným spôsobom. Dohliadajúci pracovník je ale pre zamestnávateľov príliš drahý a mohol by navyše vykonávať v rámci firmy inú prácu,“ hovorí Lukáš Převrátil, riaditeľ vzdialeného dohľadu […]

Systematické riadenie organizácie

Systematické riadenie organizácie Systematické riadenie organizácie a odbavenie prepravných kapacít je prínosom pre príjem, expedíciu aj dopravcu. Aplikácia riadenia časových okien na nakládke a vykládke Time Slot Control spolu s komplexným yard management riešením pomáha skrátiť čas potrebný na odbavenie vozidla. Situácia na dopravnom trhu je zložitá. Preto je kladený dôraz na efektívnu spoluprácu a […]

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových

27 kamier a AI postačuje na 80 000 metrov štvorcových Kontajnerový terminál Herne ušetrí 60 000 eur ročne na prevádzkových nákladoch na fyzickú bezpečnosť Kontajnerový terminál Herne (CTH) je príkladná spoločnosť z Porúria. Na ploche takmer 80 000 metrov štvorcových sa distribuuje tovar z celého sveta na miesto určenia. Predchádzajúca bezpečnostná stratégia s bezpečnostnými strážcami […]

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom

Ak potrebujete špičkový vysokozdvižný vozík len na určité obdobie, riešením je prenájom V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú správne nastavené procesy v sklade základom efektivity, je mimoriadne dôležitá spoľahlivá manipulačná technika s prvotriednym servisom. To však predstavuje značné investície, ktoré majiteľ prevádzky nemusí práve mať alebo sa mu neoplatí rozširovať vozový park natrvalo. V týchto prípadoch je praktickým a výhodným […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 91: Hlavná téma: Omnichannel logistika; Doprava: Manipulačná technika v náročnom teréne; Development: Využitie IT systémov; Interview: Ľubomír Petrík, Terno; Prípadová štúdia: Skladové priestory pre dm drogerie markt Slovensko; Výrobná logistika: Železničná doprava; Konferencia: Slovlog v Bratislave; KLM: Prínos kongresov pre logistiku; Skladovanie: Dodávateľské reťazce

Prečítať elektronicky.
Zaistite si svoj výtlačok.

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required