logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

Celokamiónové prepravy z Číny do Európy

30. júna 2022
Doprava 0
567
Celokamiónové prepravy z Číny do Európy

Celokamiónové prepravy z Číny do Európy

Vojna na Ukrajine mala dopad aj na pozemnú prepravu medzi kontinentmi – Áziou a Európou. Cesty cez Rusko a Bielorusko, ako aj cez samotnú zónu konfliktu sa stali nemožnými. Dachser Cargoplus však môže naďalej spoľahlivo ponúkať službu alternatívnou južnou trasou.

Aby bolo možné v súčasnosti prepojiť kamiónovou prepravou čínske výrobné závody priamo so zákazníkmi v Európe, sú prepravy celokamiónových nákladov uskutočňované alternatívnou južnou trasou.

Transport opúšťa Čínu cez hraničný priechod Alashankou v smere do Kazachstanu. Následne je trajektom prepravený cez Kaspické more do Azerbajdžanu, Gruzínska, cez Turecko a odtiaľ k príjemcom v Európe. V závislosti od čakacích dôb na hraniciach a pri preprave trajektom, ktoré môžu byť prekážkou tejto alternatívy medzikontinentálnej dopravy, trvá cesta 26 až 30 dní. Celkovo je tovar dvakrát kompletne preložený na iný kamión.

Dachser Cargoplus spustil službu prepravy celokamiónových zásielok medzi Čínou a Európou pred dvoma rokmi – vtedy rýchlejšou cestou cez Rusko. Služba je zameraná najmä na módny, automobilový a chemický sektor, ale aj na domácich majstrov, výrobcov elektrospotrebičov a komponentov a výrobcov medicínskych produktov.

„Zelená“ pre hladký vývoz

Čínske colné úrady často menia svoje špecifikácie, predpisy, spôsoby manipulácie a kontroly produktov. Aby bol export kamiónom čo najplynulejší, zaviedol Dachser Cargoplus proces „zelenej“ (ako pri semafore).

Až po úspešnom predložení a kontrole vývozných dokladov colnými orgánmi Číny a Eurázijskej hospodárskej únie dostanú pracovníci v mieste nakládky „zelenú“ na vyzdvihnutie tovaru.

Firma ponúka taktiež komplexné služby pre všetky aspekty prepráv, ktoré je možné sledovať pomocou GPS mimo Číny. Možné sú aj prepravy nebezpečného tovaru. Vylúčený je tovar, na ktorý sa vzťahuje embargo, teda tovar ktorého preprava cez krajiny Euroázijskej colnej únie nie je na základe medzinárodných smerníc povolená.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok