logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Elektronické obchodovanie naďalej mení podobu európskeho logistického trhu. Podľa najnovšej...
  • Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva...
  • Spoločnosť DHL bola ocenená ako líder v hodnotení Gartner Magic Quadrant 2025 pre poskytovateľov...
  • V rámci svojej expanzie na Slovensku otvorila spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko pobočku colných...

Marketing Rouvy riadi Martin Mrva z Dedoles

7. októbra 2022
Spravodajstvo 0
1050
Marketing Rouvy riadi Martin Mrva z Dedoles

Marketing Rouvy riadi Martin Mrva z Dedoles

Do spoločnosti Virtual Training, ktorá vyvinula platformu pre virtuálne tréningy cyklistiky Rouvy, nastúpil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva. Starať sa bude najmä o marketingové stratégie, akvizície nových zákazníkov a budovanie značky.

Martin Mrva nastúpil hneď po štúdiu do spoločnosti Dedoles, kde pôsobil v marketingu 9 rokov a vypracoval sa až na pozícii CMO. So svojim 40 členným tímom dokázal v úspešnom e-shope Dedoles strmo zdvihnúť povedomie o značke vďaka kampaniam na sociálnych sieťach aj v televízii. Jeho škrečky mali obrovský úspech a stali sa virálnymi.

Po spustení kampane sa firme strojnásobil obrat, TV kampaň rozbiehal aj v Nemecku – tento trh pred jeho odchodom tvoril 15 % obratu. Firma aj vďaka nemu získala dvakrát za sebou ocenenie Trend Shop v kategórii Móda a doplnky popredného nemeckého IT spotrebiteľského magazínu Computer Bild v konkurencii 10 000 e-shopov.

Vďaka kreatívnemu konceptu sa Dedolesu podarilo výrazne zvýšiť povedomie o značke – na Slovensku brand teraz pozná 9 z 10 ľudí, v Česku 80 percent. Po 9 rokoch cítil Mrva potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Ako aktívny športovec prijal výzvu vimperskej spoločnosti Virtual Training, za ktorou stojí platforma pre virtuálne cyklistické tréningy Rouvy.

„Sme česká spoločnosť s globálnym biznisom, dôraz kladieme na dlhodobý rast. Kvalitní, pracovití a talentovaní ľudia so skúsenosťami, expertízou v danej oblasti, túžbou učiť sa a láskou k športu, sú pre nás úplne kľúčoví. Verím, že Martinove skúsenosti s budovaním brandu, strategickým plánovaním a integrovanými 360 kampaňami zahŕňajúcimi aj digital performance, SEO a sociálne siete, posunú našu vizibilitu a vygenerujú ďalšie zaujímavé biznisové príležitosti,” uviedol Petr Samek, CEO Rouvy, ktoré patria do portfólia skupiny Pale Fire Capital.

„Špecializujem sa na výkonnostný marketing, prieskumy trhu a brandbuilding. Snažím sa do praxe aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. RÚVY je inovatívna firma, sprístupňuje nové technológie typu AR širšej verejnosti, má výrazný brand a vysoko kvalitný produkt za dobrú cenu zameraný na aktívnu komunitu športovcov po celom svete. Jadro zákazníckej bázy je v zahraničí, o to zaujímavejšia bude práca s dátami a zviditeľnenie doma aj v susedných štátoch. Zapracovať na novom komunikačnom koncepte bude výzva, na ktorú sa veľmi teším,“ dodal šéf marketingu RÚV Martin Mrva.

Martin Mrva študoval na EUBA v Bratislave, ešte počas štúdia trnavského gymnázia Jána Hollého strávil rok na Waterford High School v Kalifornii. Aktívne sa venuje téme diverzity a inklúzie. Verí, že svet indooru a outdooru sa dá skvele prepojiť a cyklistika je toho žiarivým príkladom. Rád odpočíva pri kultúre – divadlo, hudba, ale aj aktívne pri cestovaní či športe.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok