logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do...
  • Spoločnosť Scania Slovakia oznamuje zmenu na pozícii finančného riaditeľa (CFO). S účinnosťou od...
  • Pracovný trh dnes prechádza asi najväčšou transformáciou v histórii. Zmeny sa pritom netýkajú...
  • Konkrétne časové okno na doručenie zásielky? Zákazníci ho chcú naprieč strednou Európou, najviac...

Deutsche Post DHL Group sa premenuje na DHL Group

26. júna 2023
Doprava 0
892
Deutsche Post DHL Group sa premenuje na DHL Group

Deutsche Post DHL Group sa premenuje na DHL Group

Nový názov odráža medzinárodnú expanziu obchodného portfólia a globálnu silu značky DHL, ktorá teraz predstavuje viac ako 90% príjmov skupiny.

Deutsche Post DHL Group, popredná svetová logistická spoločnosť, oznámila zmenu názvu na DHL Group s účinnosťou od 1. júla 2023. Nový názov odráža transformáciu, ktorou skupina prešla v posledných rokoch, a vzdáva hold jej zameraniu na národné a medzinárodné logistické aktivity ako hnaciu silu budúceho rastu.

„V poslednom desaťročí mali a budú mať kľúčové trendy globalizácie, ako sú e-commerce, digitalizácia a udržateľnosť, silný pozitívny vplyv na naše podnikanie. Otvorili nám nové príležitosti rastu v mnohých oblastiach,“ hovorí Tobias Meyer, generálny riaditeľ skupiny. „Dnes sme jednou zo spoločností s najširšou pôsobnosťou na svete. Názov DHL Group a používanie loga DHL pre skupinu nadväzujú na rozvoj podnikania našej spoločnosti, ktorá mimo Nemecka používa takmer výlučne značku DHL. Na druhej strane, význam značky DHL v Nemecku stále rastie.“

Viac ako 90% príjmov skupiny už pochádza od spoločností značky DHL, vrátane DHL Parcel v Nemecku.

Silné značky Deutsche Post a DHL zostávajú nezmenené

Značky Deutsche Post a DHL sa budú v Nemecku naďalej používať – rovnako ako v minulosti. „Sme veľmi hrdí na tradíciu Deutsche Post, jej bohaté dedičstvo a históriu, ktorá siaha až do 15. storočia. Budeme naďalej používať a ctiť značku Deutsche Post v našej spoločnej značke s DHL a zostaneme ‚Post for Germany‘,“ vysvetľuje Tobias Meyer.

Divízie DHL budú naďalej pôsobiť pod svojimi súčasnými názvami, s jednou výnimkou: od 1. júla 2023 skupina tiež zjednotí a zjednoduší názov divízie DHL eCommerce Solutions, ktorá v niektorých krajinách pôsobí ako DHL Parcel. V budúcnosti bude táto divízia používať názov DHL eCommerce.

Toto premenovanie nemá žiadny vplyv na ponuku služieb divízií: Skupina bude naďalej ponúkať a investovať do širokej škály logistických služieb súvisiacich s elektronickým obchodom vo všetkých obchodných jednotkách, ako sú skladovanie, fullfilment, ako aj expresné a balíkové služby a vrátenie tovaru.

DHL sa stane symbolom akcií

Nový názov nemá žiadny vplyv na meno materskej spoločnosti kótovanej na burze, ktorou zostáva Deutsche Post AG. Symbol akcií DPW sa zmení na DHL, aby sa globálne portfólio spoločnosti lepšie umiestnilo na finančných trhoch a využilo silné povedomie o značke DHL.

Zmena názvu skupiny nemá žiadny vplyv na názov alebo povahu jej právnických osôb, najmä Deutsche Post AG, ani na vnútorné a externé vzťahy s týmito subjektmi.

Skupina začne používať názov DHL Group od 1. júla 2023 pre internú aj externú komunikáciu a prezentáciu. Rebranding niektorých fyzických aktív bude prebiehať postupne, aby sa predišlo dodatočným nákladom pre spoločnosť.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Spoločnosť Jungheinrich si v rámci Stratégie 2030+ stanovila jasné ciele rastu

Cieľom sú tržby vo výške 10 miliárd eur a EBIT ROS vo výške 10 percent na organickom základe do roku 2030, strategické iniciatívy v oblastiach globálnej expanzie, automatizácie, rozšírenia portfólia a transformácie a rast podporovaný cieleným prístupom k fúziám a akvizíciám so zameraním na Severnú Ameriku a Áziu a Tichomorie, ako aj na oblasť automatizácie. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok