logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Tématické prílohy
  • Kým počas minulých rokov bojoval maloobchod o každú prepravnú kapacitu z Ázie, tento rok sú...
  • CTP Slovakia s hrdosťou oznamuje príchod nového významného klienta do svojho portfólia –...
  • Na premeny a budúcnosť maloobchodu sa zameria druhý ročník kongresu Czech Retail Days, ktorý sa...
  • Spoločnosť Erce, známa svojimi osemvaječnými niťovkami, posilnila svoju logistickú...

VGP v spolupráci s klientmi spúšťa kampaň na podporu značky

6. októbra 2025
Spravodajstvo 0
235
VGP v spolupráci s klientmi spúšťa kampaň na podporu značky

Spoločnosť VGP odštartovala rozsiahlu marketingovú kampaň naprieč Európou, ktorá inovatívnym spôsobom predstavuje portfólio jej logistických a priemyselných parkov po boku významných obchodných partnerov. Súčasťou iniciatívy je premiéra nového korporátneho videa a zásadne inovovaná webová stránka, ktorá spája moderný dizajn s intuitívnou používateľskou skúsenosťou.

Popredný celoeurópsky vlastník, správca a developer prémiových logistických a polo-priemyselných nehnuteľností spúšťa rozsiahlu kampaň na posilnenie značky. V spolupráci so svojimi kľúčovými klientmi predstavuje celoeurópsku marketingovú kampaň, ktorá zahŕňa nové firemné video a kompletne prepracovaný web.

Prvým nájomcom novej haly C bratislavského VGP Parku bude Toptrans

Táto strategická iniciatíva demonštruje jasnú víziu spoločnosti VGP byť aktívnym tvorcom budúcnosti európskeho trhu s priemyselnými a logistickými nehnuteľnosťami prostredníctvom inovatívnych a environmentálne udržateľných riešení, ktoré efektívne spĺňajú potreby širokého spektra zákazníkov.

Od svojho založenia v roku 1998 sa VGP rozrástla na celoeurópskeho hráča s aktivitami v 18 krajinách. Za posledné dve desaťročia sa etablovala ako dôveryhodný partner popredných európskych spoločností. Jeho logistické a priemyselné parky vynikajú premysleným dizajnom, ktorý spája architektonickú kvalitu s technickou precíznosťou a vysokými environmentálnymi štandardmi s rešpektom k okoliu.

Prologis si na Slovensku udržiava takmer plnú obsadenosť

Portfólio služieb spoločnosti VGP pokrýva celý vývojový cyklus: od strategickej akvizície pozemkov cez vlastné architektonické riešenia a realizáciu výstavby až po profesionálnu údržbu a správu. Spoločnosť vytvára priestory na mieru, ktoré nielen podporujú rast a prosperitu svojich klientov, ale prinášajú aj trvalú hodnotu miestnym komunitám. To všetko vďaka silnému technickému zázemiu spoločnosti, kde viac ako 60 % zamestnancov tvoria inžinieri.

Rozsiahla kampaň oslovuje publikum v 16 krajinách. Je viditeľná na kľúčových európskych letiskách, v medzinárodných médiách aj na digitálnych platformách. Jeho interaktívny koncept predstavuje diverzifikované portfólio VGP – od projektov využívajúcich robotiku a obnoviteľné zdroje až po riešenia v oblasti mestskej logistiky a ekologickej rekultivácie. Kampaň zároveň zdôrazňuje partnerstvá so svetovými lídrami, ako sú Zalando, Opel či DPD.

Nové firemné video využíva interaktívne vizualizácie na prezentáciu inovatívnej a udržateľnej vízie VGP. Prepracovaná webová stránka s moderným dizajnom a intuitívnou navigáciou uľahčuje prístup k informáciám všetkým cieľovým skupinám: od klientov cez obce až po obchodných partnerov.

Kampaň odráža víziu VGP podporovať obnovu a rozvoj európskeho priemyslu. Spoločnosť poskytuje kompletné služby od priestorov cez energetické systémy až po infraštruktúru, ktorá spĺňa požiadavky moderného priemyslu. Ide teda ďaleko za hranice tradičných logistických projektov. Tento prístup kombinuje strategickú polohu, udržateľné stavebné technológie a pokročilé systémy obnoviteľnej energie. Medzi takéto projekty patrí napríklad továreň na high-tech batérie pre Hyundai Mobis v Pamplone, špičkový výrobný komplex DPH v rumunskom Arade pre polovodičový priemysel a inovatívny zelený areál pre Opel v Rüsselsheime. Tieto realizácie, ktoré definujú priemysel zajtrajška, sú aj ústredným motívom novej kampane.

Jej predstavenie sa uskutoční aj na veľtrhu Expo Real v Mníchove, jednom z najvýznamnejších európskych realitných podujatí. VGP tu spustí svoj plne integrovaný obchodný model v novom koncepte značky: zdôrazní svoju ambíciu napĺňať vízie klientov a aktívne sa podieľať na formovaní európskeho priemyselného prostredia.

Súčasťou kampane je aj prezentačné video, ktoré naživo predstavuje víziu VGP prostredníctvom interaktívnych vizualizácií a zdôrazňuje inovácie a udržateľnosť. Novo navrhnutá webová stránka zároveň ponúka klientom, samosprávam, partnerom a ďalším návštevníkom rýchlejší a intuitívnejší prístup k informáciám. Vďaka modernému dizajnu, robustnej štruktúre a rozšírenému obsahu prinášajú nový spôsob komunikácie s partnermi.

Súvisiace články:

Prvým nájomcom novej haly C bratislavského VGP Parku bude Toptrans Prologis si na Slovensku udržiava takmer plnú obsadenosť Volkswagen Slovakia prevzal ako nájomca novú halu v Panattoni Parku Bratislava North II V Kechneci by mal vyrásť výrobno-skladový areál
Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Zväz logistiky a zasielateľstva SR pozýva na odbornú konferenciu

V priestoroch hotela NH Bratislava Gate One sa 6. novembra 2025 uskutoční odborná konferencia Zväzu logistiky a zasielateľstva SR. Podujatie ponúkne bohatý program zameraný na aktuálne trendy a výzvy. Program konferencie je rozdelený do niekoľkých blokov, ktoré pokrývajú širokú škálu tém. Účastníci sa môžu tešiť na prednášky o stratégii rozvoja colníctva na Slovensku, aktuálnych trendoch […]

Slovenský industriálny trh vstupuje do druhej polovice 2025 so stabilnými cenami a rastúcou ponukou

Slovenský industriálny trh čaká v druhej polovici 2025 zvýšený dopyt oproti slabšiemu prvému polroku avšak stále pod úrovňami predošlých rokoch. S tým súvisí aj očakávaný nárast voľných priestorov a zvýšený tlak na ceny nájomného. Napriek tomu záujem investorov o logistické projekty pretrváva. Industriálny trh v prvej polovici roka ochladol. Prenájom priestorov dosiahol len 117-tisíc m², […]

Prípadová štúdia FM Logistic: Personalizácia v logistike e-commerce Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Toyota MH spája špičkové regály s inteligentnou automatizáciou

Toyota Material Handling prináša komplexné riešenia pre modernú logistiku, ktoré spájajú špičkové regálové systémy s inteligentnou automatizáciou založenou na AGV technológii. Naším cieľom je pomáhať firmám budovať efektívne, bezpečné a udržateľné skladové prevádzky pripravené na výzvy budúcnosti. V oblasti regálových riešení ponúkame široké portfólio produktov – od klasických paletových regálov a drive-in systémov, cez spádové […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Systémy Logistiky 104 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera časopisu Systémy logistiky, ktorý vám každú stredu doručí do e-mailovej schránky informácie o aktuálnom dianí v logistike.





Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.