logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Priestory nevyužíva len pre potreby slovenskej filiálky. Z distribučného centra v parku P3 Senec...
  • Na slovenských zákazníkov pri online nakupovaní najviac „funguje“ cena a doprava zadarmo....
  • Povedomie o benefitoch štandardizovanej elektronickej výmeny dát (EDI) medzi odberateľom...
  • Ďalšie vylepšovanie vysoko kvalitných logistických činností na oboch amerických kontinentoch, v...

Pricemania úspešne prešla reštartom, štartuje expanziu

10. júna 2021
Spravodajstvo 0
780
Pricemania úspešne prešla reštartom, štartuje expanziu

Pricemania úspešne prešla reštartom, štartuje expanziu

 Porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2007. Má za sebou roky skúseností, úspechov a výziev.  E-commerce však neustále napreduje a firmy s ním musia držať krok, preto sa Pricemania rozhodla prejsť výraznou zmenou. Jedna z kľúčových noviniek, Pricemania Content Network, znamená pre e-shopy zásadné zvýšenie zásahu ich kampaní a možnosť osloviť potenciálnych zákazníkov už vo fáze výberu produktu. Zákazníkom zase prináša výrazné šetrenie času a vyšší komfort pri rozhodovaní.

Pricemania zaznamenala vďaka viacerým zmenám v roku 2021 historicky najlepší 1. kvartál od spustenia v roku 2007 z pohľadu výnosov, pričom dosiahla medziročný rast na úrovni 130 %. Aktuálne agreguje ponuky miliónov produktov z ponuky viac ako 10 000 e-shopov vrátane Alza.sk, Mall.sk, Hej.sk, Martinus.sk, Gymbeam.sk a ďalších lídrov e-commerce trhu. Tento úspech ale neprišiel sám, a ako priznáva Michal Král, zakladateľ a CEO portálu Pricemania, museli spraviť zásadné rozhodnutie a za posledné dva roky si prejsť veľkými technologickými, personálnymi aj strategickými zmenami.

Dôvodov na zmeny vo fungovaní bolo hneď niekoľko. „Za posledné roky sa výrazne nakumuloval technologický dlh a neboli sme tak schopní dostatočne rýchlo inovovať a byť konkurencieschopní. Aj preto prišlo v roku 2019 zásadné rozhodnutie prepísať celú aplikáciu od nuly a postupne nahradiť starý systém novou generáciou Pricemanie,“ vysvetľuje svoje kroky Michal Král. Firma taktiež zmenila dodávateľa a aktuálne už dva roky úspešne spolupracuje s košickou firmou Bart. „Postupne sme prepísali API a ďalšie kľúčové moduly a služby a po prestavbe jadra sme schopní omnoho rýchlejšie vyvíjať nové funkcie a celý systém je udržateľnejší a máme ho lepšie pod kontrolou.”

Podstatné sú skúsenosti i cena

Prvou zo zásadných noviniek je Pricemania Content Network, ktorá bola spustená na konci roka 2020. Inovatívne a funkčné spojenie pomáha zákazníkom pri rozhodovaní o kúpe produktov novým spôsobom. „Predstavte si, že si čítate článok o najnovšom iPhone-e či smart hodinkách a priamo v recenzii či teste si viete porovnať ceny popredných e-shopov ako Alza.sk, Mall.sk a ďalších a priamo z článku sa prekliknúť do e-shopu. Užívateľovi to šetrí čas, nemusí ísť následne na porovnávač cien a preklikáva sa priamo do e-shopu, kde môže dokončiť nákup,“ prezrádza Michal Král, podľa ktorého to pre e-shopy znamená zásadné zvýšenie zásahu ich kampaní a vedia takto osloviť potenciálnych zákazníkov už vo fáze výberu produktu.

Ako to celé funguje?

Ide o sieť kvalitných partnerských obsahových portálov, ktoré priamo v článkoch zobrazujú Pricemania widgety s porovnaním cien daného produktu. Dáta do widgetov sa ťahajú kompletne z Pricemania platformy. „Aktuálne je on-line už viac ako 3 000 widgetov na stránkach 20 popredných publisherov. V sieti sú zapojené expertné weby ako Techbox.sk, Mojandroid.sk, TouchIT.sk, Nextech.sk, Fony.sk, ale aj viaceré weby z mediálnych skupín Ringier Axel Springer či Zoznam, pričom zoznam publisherov sa priebežne rozširuje,“ objasňuje Král. Partnerská sieť znamená zásadné rozšírenie existujúceho biznis modelu Pricemanie. „Vďaka nej dostaneme našu službu k násobne viac užívateľom. Veľké poďakovanie patrí publisherom, ktorí dlhodobo produkujú špičkový obsah a teraz ho navyše rozšírili o užitočnú službu porovnania cien priamo v článkoch. Radi privítame v sieti aj ďalších kvalitných obsahových partnerov, ktorí majú záujem monetizovať svoj obsah,” avizuje CEO spoločnosti Pricemania.

Expanzia

Ďalšou novinkou je spustenie expanzie do Českej republiky, kde aktuálne prebieha akvizícia e-shopov a od júna sa spustili prvé kampane. „Keďže veľa našich klientov na Slovensku sú české subjekty a navyše pri českom trhu do veľkej miery odpadá jazyková bariéra, je pre nás ČR logická prvá voľba pri expanzii. Už teraz sa nám podarilo dostať do porovnania popredných hráčov ako Alza.cz, Mall.cz, Datart.cz, Okay.cz, Notino.cz a desiatky ďalších a ponuka sa veľmi rýchlo rozširuje. Hoci je český trh mimoriadne vyspelý a konkurencieschopný, veríme si, že aj vďaka sieti, ktorú budeme rozbiehať paralelne s hlavnou službou, sme schopní veľmi rýchlo narásť, aby sme sa stali relevantnými partnermi pre české e-shopy,” hovorí Michal Král.

Nové výzvy

E-commerce zaznamenáva stály nárast a preto Michal Král odporúča investovať do inovácií. „To sme spravili aj my a pripravujeme viacero noviniek, ktoré posunú služby na ďalší level. Okrem možnosti parametrického porovnania produktov nás čaká najmä vývoj nového webu Pricemania s dôrazom na vyhľadávanie, rýchlosť načítania, použiteľnosť služby na mobilných zariadeniach a predovšetkým rozšírenie obsahu, ktorý pomôže pri výbere produktu a overeného e-shopu,“ predstavil plány Král. Absolútna priorita je podľa neho používateľský zážitok, od čoho sa odvíja zvýšenie podielu opakovaných návštev, čo prinesie vo finále efekt aj klientom v podobe nárastu obratu. Spustenie nového webu Pricemania plánuje v druhej polovici 2021.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

Skupina ARETE hľadá nájomcov pre rozšírenie priemyselného parku v Dunajskej Strede

Investičná a realitná skupina ARETE rozšíri plochu strategicky umiestneného priemyselného parku v Dunajskej Strede takmer o polovicu. Rozšírenie o približne 13 000 m2 je vo fáze pred realizáciou a ponúkne moderné priestory s cross-dock riešením vhodné na skladovanie, logistiku alebo ľahkú výrobu. ARETE predpokladá environmentálnu certifikáciu BREEAM ako aj ponuku flexibilných obchodných podmienok pre nájomcov. […]

Sklady s voľnou kapacitou pri Prahe, v Brne, v Pohořeliciach a na Ostravsku

Spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko aktuálne ponúka voľné skladové kapacity vo svojich skladoch v Mošnove na Ostravsku, v Pohořeliciach pri Brne, v Brne a v Úžiciach pri Prahe. Vo všetkých svojich multi-user skladoch naprieč republikou firma novo ponúka službu co-packing, po ktorej je vysoký dopyt. Firma ponúka aj prepravy a colné služby. Dodajme, že spoločnosť PST […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok