logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

Alza ľahčuje vrátenie a reklamácie tovaru, teraz ich prijíma už aj cez AlzaBoxy

2. marca 2023
Spravodajstvo 0
845
Alza ľahčuje vrátenie a reklamácie tovaru, teraz ich prijíma už aj cez AlzaBoxy

Alza ľahčuje vrátenie a reklamácie tovaru, teraz ich prijíma už aj cez AlzaBoxy

Alza.sk novo umožňuje svojim zákazníkom vrátenie a reklamáciu tovaru prostredníctvom AlzaBoxov. Sieť s viac ako 210 tisíc schránkami na Slovensku, v Českej republike a v Maďarsku sa tak opäť približuje cieľu stať sa plnohodnotnou súčasťou sídelnej infraštruktúry a zvyšovať kvalitu života v okolí.

Alza.sk rozširuje na Slovensku a v Maďarsku zákaznícke služby poskytované prostredníctvom siete AlzaBoxov. Po spustení hlasových pokynov a umožnení využívať AlzaBoxy inými dopravcami, prináša teraz možnosť vrátenia či reklamácie zakúpeného tovaru práve cez AlzaBoxy. Službu e-shop pilotne spustil minuloročné leto v Českej republike a u zákazníkov si okamžite získala značnú obľubu. Počas polročného fungovania ju využilo už vyše 70-tisíc spokojných zákazníkov, reklamácie a vratky cez AlzaBoxy teraz tvoria 23 % všetkých prijatých prípadov v Česku.

„Za posledné tri roky sa nám podarilo proces reklamácií a vrátenia tovaru výrazne uľahčiť a skrátiť. Napríklad už viac ako polovicu reklamácií vybavujeme okamžite po ich prevzatí, a to výmenou tovaru alebo vrátením peňazí. Možnosť vrátenia tovaru pomocou AlzaBoxov je ďalším krokom, ktorý nás približuje našej snahe o maximálne pohodlné nakupovanie a čo najprístupnejšie a kvalitné popredajné služby pre zákazníkov. Veríme, že slovenskí a maďarskí zákazníci si novinku obľúbia prinajmenšom rovnako, ako tí českí,“ hovorí Lukáš Janeček, riaditeľ reklamácií Alza.cz.

Postup vrátenia je jednoduchý a služba je úplne zadarmo. Zákazník sa prihlási do svojho účtu na Alza.sk, vyberie konkrétny produkt, zvolí pri ňom možnosť vrátenia či reklamácie a získa číslo svojho prípadu. Ako spôsob odovzdania do Alza.sk stačí vybrať AlzaBox. Potom si buď sám vytlačí a nalepí štítok na balíček, prípadne stačí číslo reklamácie viditeľne na balíček napísať.

Pri ľubovoľnom AlzaBoxe potom naskenuje štítok, alebo kód na odoslanie zadá ručne na obrazovku boxu. Tým sa otvorí prázdna schránka, do ktorej balíček stačí vložiť. Po zatvorení dvierok zákazník obdrží upozornenie o tom, že je balíček registrovaný a stav reklamácie môže sledovať v sekcii „Moja reklamácia a vrátenie“.

Prostredníctvom AlzaBoxu je možné vrátiť tovar zakúpený na Alza.sk, ktorý je možné do schránky vložiť. Objemné spotrebiče je nutné doručiť na pobočky osobne alebo kuriérom. Do budúcnosti sa plánuje rozšírenie služby aj pre tretie strany Alza, ktoré už do AlzaBoxov doručujú. Aktuálne sú to spoločnosti DPD, Slovak Parcel Servis, DHL, GLS a čoskoro budú nasledovať ďalší dopravcovia, s pomocou ktorých sa doručenie do AlzaBoxu stane univerzálnou službou, dostupnou pre celý trh.

Význam pohodlného doručenia objednávok rastie od začiatku pandémie, teraz volí doručenie cez AlzaBoxy pre svoje objednávky už viac ako 40 % zákazníkov, v niektorých okresoch takmer 70 %.

„Veľký potenciál na zlepšenie zákazníckej skúsenosti vnímame nielen v bezkontaktnosti, ale predovšetkým v možnosti používať výdajné boxy v akúkoľvek dennú aj nočnú dobu. K tomu prispieva aj ich umiestnenie do blízkosti obydlia alebo frekventovaných trás našich zákazníkov, aby pre nich boli čo najdostupnejšie. Navyše, vďaka otvorenosti voči iným prepravcom si zákazníci môžu nechať doručiť tovar do AlzaBoxov takmer z každého e-shopu,“ dopĺňa Peter Šupák, riaditeľ expanzie a facility Alza.cz s tým, že aktuálne sieť disponuje viac ako 2 000 AlzaBoxmi v troch krajinách – cez 560 ich nájdu zákazníci na Slovensku, 1 300 v ČR a takmer 200 v Maďarsku.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok