logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • V srdci oravskej prírody vyrástol jeden z najkrajších parkov v rámci siete CTP – CTPark...
  • Skupina Geis k 1. júlu 2025 preberá všetky podiely v spoločnosti agotrans Logistik GmbH so...
  • Spoločnosť MH Invest postupne realizuje nevyhnutné kroky k premene časti územia bývalej bane v...
  • DHL rozšíri využitie robotiky vo svojich divíziách nasadením viac ako 1000 robotických...

GeoPost vlani narástol o 8,6 %

9. marca 2017
Spravodajstvo 0
1623
GeoPost vlani narástol o 8,6 %

GeoPost pokračuje v raste, keď oznamuje tržby 6,2 miliárd €, čo predstavuje zvýšenie o 8,6 % (až 9.3 % na porovnateľnom základe). Tento výkon bol v porovnaní s rokom 2015 podporovaný zvýšením objemu (až 9,4 %), keďže celkové množstvo balíkov doručených po celom svete dosiahlo 1,1 miliardy.

Vďaka výsledkom silného rastu si GeoPost prostredníctvom svojej medzinárodnej siete DPDGroup upevnil 2. miesto na európskom trhu CEP (Courier Express Parcel):
• Významnou prítomnosťou na všetkých kľúčových trhoch Európy, keď skupina DPDgroup vykázala silnú predajnú výkonnosť, a to najmä v Spojenom kráľovstve (až 13,2 %), Francúzsku (až 10,8 %), Španielsku (až 10 %), v krajinách Beneluxu (až 9,2 %), Nemecku (až 7,8 %) a Poľsku1 (až 7,2 %).
• S nárastom objemu o 21,8 % je DPDgroup aj naďalej najdynamickejším európskym hráčom, pokiaľ ide o rast činnosti BtoC; v dôsledku toho viac ako 36 % objemov skupiny DPDgroup pochádza teraz z BtoC.
• Ďalším faktorom rastu v prospech DPDgroup je zvýšenie vnútroeurópskych objemov o 13,1 %, pričom si skupina udržuje svoju pozíciu jednotky v tomto segmente vďaka najväčšej európskej cestnej sieti doručovania.

Spoločnosť pokračovala v roku 2016 vo svojej stratégii vonkajšieho rastu veľkým množstvom investícií:
• V januári 2016 akvizíciou ešte nevlastneného 50 % podielu v spoločnosti DPD Rusko, ktorá pôsobí v Rusku, Kazachstane a Bielorusku;
• V marci 2016 akvizícia ešte nevlastneného 40 % podielu britského prevádzkovateľa wnDirect, ktorý sa špecializuje na podporu prevádzkovateľov elektronického obchodu v ich medzinárodnom raste.
• V júli 2016 100 % firmy Biologistic – jedného z hlavných hráčov v preprave zdravotníckych a farmaceutických prípravkov v podmienkach s regulovanou teplotou vo Francúzsku;
• V októbri 2016 100 % firmy DPD Zeitfracht, vlastní teda 100 % DPD franšízovej siete v Nemecku ku koncu roka 2016;
• V decembri 2016 akvizícia 60 % v JadLogu – dvojke na trhu expresných zásielok v Brazílii;
• Akvizícia v januári 2017 – GeoPost získal menšinový podiel 37,5% BRT, vedúceho hráča na talianskom trhu expresných zásielok.

GeoPost si tiež kladie za cieľ pokračovať vo svojom rozvoji v Rusku a v decembri 2016 požiadal ruské orgány pre hospodársku súťaž o povolenie fúzie svojej dcérskej spoločnosti DPD Rusko a SPSR Express.

Každý druhý Európan už uskutočnil on-line obchod na zahraničnej webovej stránke. Z toho 69 % nakupovalo na zahraničnej webovej stránke lokalizovanej v Európe (33 % v Spojenom kráľovstve, 39 % v susedných krajinách) a 66 % na stránke lokalizovanej mimo Európy (40 % v Číne a 34 % v USA).

Okrem toho, že sa DPDgroup stala jednotkou v cestnej preprave v Európe, vyvinula aj ďalšie unikátne a plynulé služby v rámci svojej siete:
– Pickup: sieť viac ako 28 000 „parcel shopov“ 23 krajinách. „Parcel shopy“ si upevňujú pozíciu v priazni zákazníkov prevádzkovateľov elektronického obchodu v Európe. Pre 16 % z nich ide o druhú najobľúbenejšiu možnosť doručenia, pričom 52 % uviedlo, že ju využijú aj v budúcnosti, čo predstavuje významný rastový potenciál.
– Predict: so svojou prítomnosťou v 20 krajinách je Predict unikátnou interaktívnou doručovacou službou, ktorá garantuje doručenie domov v rámci 1-hodinového časového rozpätia. Predict ponúka aj možnosť presunúť doručenie na iný deň alebo na iné miesto: na inú adresu, k susedovi alebo do miesta Pickup podľa výberu.

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok