logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Trh s priemyselnými nehnuteľnosťami v strednej a východnej Európe (CEE) vstúpil do roku 2025 so...
  • OMV Slovensko pokračuje v rozširovaní svojej siete nabíjacích staníc eMotion o nové ultrarýchle...
  • Nový klient z oblasti automotive priniesol nielen výzvy, ale aj výrazný priestor pre rast....
  • Nedostatok kvalifikovaných pracovníkov je podľa zástupcov Asociácie personálnych agentúr...

DHL: Nebojte sa expandovať na zahraničné trhy!

29. mája 2018
Spravodajstvo 0
1354
DHL: Nebojte sa expandovať na zahraničné trhy!

Cezhraničný e-commerce predstavuje ohromný potenciál pre ďalší rast väčšiny internetových obchodov. Čoraz viac spotrebiteľov nakupuje on-line, pričom hranice už nie sú prekážkou.

Vedeli ste, že ročný nárast cezhraničného e-commerce v Európe predstavuje 25 %, pričom výnosy z medzinárodného predaja predstavujú až polovicu výnosov z predaja na domácom trhu? „Ak máte e-shop a stojíte pred rozhodnutím, či expandovať do zahraničia, odporúčal by som vám napríklad začať s biznisom v okolitých krajinách,“ radí Andrej Hozlár, výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko. „On-line trhy štátov strednej a východnej Európy skrývajú v sebe obrovský potenciál pre expanziu slovenských e-shopov. Svoje produkty môžete ponúknuť až 110 miliónom spotrebiteľov, pričom 50 miliónov z nich nakupuje on-line.“

Okrem našich susedov – Česka, Rakúska, Poľska a Maďarska sú podľa prepravnej spoločnosti DHL Parcel pre biznis zaujímavé aj krajiny Slovinsko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko a pobaltské štáty, kde si objednáva tovar zo zahraničia v priemere až 40 % spotrebiteľov, pričom ich priemerné ročné výdavky na nákup cez internet dosahujú hodnotu až 500 eur. A tieto čísla sa budú zvyšovať.

Podľa výsledkov prieskumu Eurostatu až 92 % spotrebiteľov daného regiónu si objednáva elektroniku a 2/3 z nich zas oblečenie a obuv. Najviac nakupujú v rámci EÚ spotrebitelia z Rakúska, Slovinska a pobaltských krajín, najmenej z Čiech a Poľska. Najväčšie výdavky na on-line nakupovanie vynakladajú obyvatelia z Rakúska, hneď za nimi sú naši českí susedia. „Spotrebitelia z tohto regiónu preferujú štandardný spôsob doručenia a to doručenie kuriérom až k ich dverám. Avšak čoraz obľúbenejšie sa stávajú aj alternatívne spôsoby doručovania, napríklad do ParcelShopov. Tie vyhľadávajú príjemcovia v prípade, že sa nechcú časovo viazať na kuriéra,“ vysvetľuje Andrej Hozlár.

12 krajín – jedno riešenie

Jedným z kľúčových faktorov pre dosiahnutie úspechu na medzinárodnom trhu je výber vhodného logistického partnera, ktorý vzbudzuje dôveru u potenciálnych zákazníkov a ktorý svojimi rozmanitými možnosťami prepravy významne prispeje k rozhodnutiu návštevníkov e-shopu uskutočniť v danom internetovom obchode nákup. Spoločnosť DHL, ktorej divízia DHL Parcel sa špecializuje na balíkovú prepravu v oblasti e-commerce, sa tak stáva so svojou harmonizovanou sieťou DHL Parcel Europe vhodným partnerom pre expandovanie do 12 krajín strednej a východnej Európy.

A čo DHL Parcel ponúka?

  • Jeden štandardný produkt s kompatibilnými procesmi a jednotnou etiketou pre všetky krajiny
  • Preferované možnosti doručenia balíkov – doručenie kuriérom, doručenie do ParcelShopu alebo do balíkomatov
  • Viac ako 16.000 odberných miest v regióne
  • Rýchle prepravné časy so spoľahlivým doručovaním od pondelka do soboty
  • Rozumné ceny s poistením balíkov do 2500 Eur v cene prepravy
  • Užitočné služby pre príjemcov ako proaktívne informovanie príjemcov o predpokladom dni doručenia
  • Dobierková služby vo vybraných krajinách

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

M2C Slovakia nasadzuje drony do výškového čistenia. Kto zaspí, prehrá

Trh sa mení a my s ním. V M2C Slovakia rozširujeme naše portfólio o revolučnú službu – výškové čistenie pomocou dronov. Moderná technológia Baudoin Wash-Drone 1.2 predstavuje efektívnu, bezpečnú a ekologickú alternatívu k tradičnému umývaniu fasád a solárnych panelov. Dron čistí pomocou horúcej osmotickej vody a vysokotlakovej wapky, bez potreby lešenia či horolezcov. Výsledok? Rýchlejší […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Patrik Smolka z Linde MH: Elektromobilita je pre nás historická záležitosť

Patrik Smolka pôsobí v spoločnosti Linde MH od svojich profesijných začiatkov. Z technickej podpory a cez produktový manažment sa prepracoval až k oblasti automatizácie. Viedol viacero komplexných projektov od prvotných analýz po ich finálnu implementáciu a stál za väčšinou automatizovaných riešení, ktoré spoločnosť Linde MH úspešne realizovala na slovenskom trhu. Dnes vedie tím produktovej podpory […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 103: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok