logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL Jobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Karol Kvak: Logistika mi dáva priestor využiť moje strategické a analytické myslenie Tradičná...
  • Kongres SLOVLOG 16 odhalil potenciál umelej inteligencie v logistike Umelá inteligencia už nie...
  • C.S.CARGO Slovakia rozšírila priestory v P3 Košice a predĺžila nájom v P3 ŽilinaP Popredný...
  • Muziker ušetrí elektronickou výmenou dokladov desiatky hodín práce Internetový obchod s...

SSI SCHÄFER podporuje priemysel a logistiku

21. apríla 2020
Spravodajstvo 0
1962
SSI SCHÄFER podporuje priemysel a logistiku

V súčasnom období, náročnom pre logistiku a priemysel, je dôležité, aby v skladoch a továrňach bezchybne fungovala všetka technika a systémy. O podrobnostiach hovorí Elie Zita, výkonný viceprezident pre zákaznícky servis spoločnosti SSI SCHÄFER.

Nový koronavírus má veľký dopad na celý priemysel. SSI SCHÄFER je jednou z predných spoločností v oblasti intralogistiky. Ako v týchto ťažkých dňoch podporujete svojich klientov na európskom trhu vrátane českého a slovenského?
Rýchle sa rozširujúci nový koronavírus spôsobil situáciu, s ktorou je ťažké sa vyrovnať. Môžeme však ovládať spôsob, akým na ňu budeme reagovať. Už niekoľko týždňov na dennej báze spolupracujeme s internými a externými zdrojmi, aby sme zhodnotili súčasnú situáciu a vyvodili dôsledky pre našich zamestnancov, zákazníkov aj celú spoločnosť. Interná pracovná skupina je v úzkom kontaktu s našimi globálnymi produkčnými tímami a na základe najnovších správ prehodnocuje svoj postup tak, aby implementovala rýchle protiopatrenia. Pokračujeme v podpore zákazníkov formou zisťovania aktuálnych plánov alebo konzultovania nových projektov. Konzultačné a podporné činnosti prebiehajú predovšetkým telefonicky alebo virtuálne pomocou videokonferencií, aby sa minimalizovalo riziko šírenia infekcie. Takisto sme zaviedli digitálnu sadu nástrojov pre plánovanie zákazníckych systémov v reálnom čase (Customer Service & Support). A čo je najdôležitejšie, uisťujeme, že navzdory súčasným výzvam majú zákazníci naše služby a podporu nonstop k dispozícii.

Čo vaši klienti v súčasnosti najviac požadujú?
Jednoducho spoľahlivosť a kontinuitu. Vďaka medzinárodnej prítomnosti môžeme oba atribúty zaručiť aj v týchto ťažkých dobách. Dokážeme nakombinovať všetky medzinárodné servisné skupiny a pokračovať tak v poskytovaní vysoko kvalitných vzdialených služieb, a to v režime 24/7. V súčasnej situácii sme naplno sústredení na zariadenia potrebné k údržbe všetkých kritických systémov, ako sú farmaceutické distribučné centrá a podniky súvisiace so zdravotníctvom. Rovnako tak dôležité sú sektory maloobchodu a veľkoobchodu s potravinami.

Spomenuli by ste niektoré typy technickej a zákazníckej podpory, ktoré môžu zákazníci teraz využívať?
Aj v náročných časoch fungujú naše reaktívne a podporné služby nepretržite sedem dní v týždni. Prostredníctvom jediného čísla horúcej linky, e-mailu alebo nášho systému sledovania incidentov (Incident Tracking System), založeného na procesoch kompatibilných s ITIL, pristupujú zákazníci k celej škále služieb a v prípade potreby získajú rýchlu podporu. Servisní technici takisto ponúkajú pokročilú vzdialenú údržbu. Tu by som rád vyzdvihol systém SSI Augmented Support, ktorý v reálnom čase funguje ako multifunkčné mobilné video komunikačná platforma. Zaisťuje časovo a nákladovo efektívne odstraňovanie problémov a opravy. Ak je však nutná osobná návšteva, naši zamestnanci prídu priamo k zákazníkovi za predpokladu, že to umožnia platné nariadenia a bude zaistená bezpečnosť našich pracovníkov.

Uviedli by ste konkrétny prípad fungovania niektorej z ponúkaných podporných služieb?
Povedzme príklad SSI Augmented Support. Technik na mieste aktivuje tento systém, ktorý naviaže spojenie so servisným centrom SSI SCHÄFER. Ihneď po pripojení môže začať odstraňovanie problémov. Naši špecialisti sa podrobne pozrú na hlásené chyby a priamo asistujú technikom na mieste u zákazníka, pričom problém fyzicky odstránia. Výsledkom je rýchle a efektívne riešenie problémov, minimálne čakanie, a tým pádom aj zlepšené pracovné procesy. Vďaka tejto službe ponúkame nielen lepší dosiahnuteľnosť a dobu odozvy, ale rovnako znižujeme počet servisných ciest a z hľadiska udržateľnosti takisto emisie oxidu uhličitého.

Aké sú špecifiká preventívnej služby?
Spoliehať sa len na rýchle dodávky náhradných dielov a krátku dobu odozvy už nestačí. Od reaktívneho servisu, počas ktorého podľa potreby meníme alebo opravujeme komponenty, sa posúvame k preventívnej údržbe. Naším zámerom je maximálne brániť výpadkom systému. Preventívna údržba tak môže zahrňovať napríklad výmenu opotrebovaných dielov v predom definovaných intervaloch. Pre definovanie týchto intervalov musí byť dôkladne analyzované veľké a komplexné množstvo dát.

Špeciálne vyškolení servisní technici SSI SCHÄFER prevádzajú preventívne údržbové práce pomocou počítačového systému riadenej údržby (SSI SCHÄFER CMMS – Computerized Maintenance Management System). Uľahčuje digitálne plánovanie a riadenie všetkých nevyhnutných údržbových krokov a stlačením jedného tlačidla vizualizuje činnosti, ktoré už boli prevedené. Neustála výmena dát medzi všetkými prvkami zaisťuje vytvorenie konzistentnej databázy pre analýzy, hodnotenie a udržateľného riadenia údržby. To zase znamená, že potenciál optimalizácie môže byť plno využitý a náklady môžu byť postupne znižované. Systém zákazníckeho servisu a podpory Customer Service & Support 4.0 ide ešte ďalej. Prediktívna údržba umožňuje zaviesť stratégiu údržby so servisnými intervalmi, ktoré sú ešte predvídateľnejšie a prispôsobiteľnejšie potrebám zákazníkov.

Sú v súčasnej dobe plne dostupné náhradné diela?
Našim obchodným partnerom poskytujeme neustálu a komplexnú dodávku náhradných dielov z celého sveta. Naše služby zahrňujú vytvorenie zoznamu náhradných dielov, zostavovanie balíčkov náhradných dielov, spracovanie objednávok a dodávok a opravy komponent. Balíčky dielov obsahujú ako komponenty nevyhnutné pre funkčnosť systému, tak bežné náhradné diela a spotrebný materiál, ktoré sú potrebné po dobu záruky. Ďalej vytvárame pakety komponentov presne na mieru v závislosti na špecifickú skladbu daného systému. Zákazníci môžu objednávať náhradní diela nonstop prostredníctvom nášho internetového obchodu. Komponenty sú dodávané v garantovanom čase a za pevne dané ceny. Okrem toho internetový obchod poskytuje dokumentáciu pre daný systém (archív objednávok) a v prípade konca životnosti určitého diela aktívne ponúka vhodné alternatívy.

www.ssi-schaefer.com/cs-cz

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

SL Jobs

SL Jobs

12. januára 2022

Archív pracovných pozícií

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov

Tím spoločnosti Deufol Slovensko poskytuje služby priemyselnej logistiky najvyššej úrovne už 20 rokov Popredný poskytovateľ služieb priemyselnej logistiky zahájil svoju činnosť v roku 2003. Okamžite aplikoval nové najmodernejšie trendy služieb balenia pre námornú, leteckú i kontinentálnu prepravu. Novinkou na trhu balenia bolo externé balenie u zákazníkov mobilným tímom špecializovaných pracovníkov Deufol. Aj po dvadsiatich rokoch je […]

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss

Riešenie pre zvýšenie bezpečnosti v neprehľadnom tuneli spoločnosti Danfoss Bezpečnosť by mala byť v intralogistike prioritou. V každej výrobnej a skladovej prevádzke majú byť také bezpečnostné riešenia, ktoré ochránia zamestnancov, tovar, vybavenie aj manipulačnú techniku. Odborníci STILL Slovensko odporúčajú, aby čo najvhodnejšie bezpečnostné riešenia pre konkrétnu prevádzku navrhoval a realizoval na mieru jeden dodávateľ. Vďaka […]

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi

Toyota ukázala automatizáciu intralogistiky v praxi Spoločnosť Toyota Material Handling koncom septembra privítala svojich zákazníkov na seminári s názvom Autopilot naživo. Hlavným poslaním seminára bolo predstavenie bestselleru spomedzi automatických vozíkov, vysokozdvižného AGV vozíka SAE160. Automatický vysokozdvižný vozík SAE160 predstavuje univerzálne riešenie automatizácie horizontálnej a vertikálnej prepravy materiálu. Je určený na zakladanie do výšky viac ako […]

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA

Toyota predstavuje dva nové modely v zdokonalenom rade VNA Zákazníci si môžu vybrať vozík do veľmi úzkych uličiek, ktorý vyhovuje ich prevádzke – širšiu alebo užšiu verziu, s pevným alebo kĺbovým podvozkom. Koncept pokročilých vozíkov do veľmi úzkych uličiek (VNA) je založený na modeloch Toyota BT Vector série A. Nové modely vozíkov Toyota BT Vector […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 96: Hlavná téma: Zelená logistika; Doprava: Celovozové zásielky; Development: Hľadanie zamestnancov; Interview: Ján Franek o logistike Správcu zálohového systému; Prípadová štúdia: Rozšírenie mraziarenského skladu; IT: Nástup 2D kódov; Sklad a manipulácia: Zvyšovanie efektivity v intralogistike; E-commerce: Reverzná logistika; Žena v logistike: Erika Kraková; Agenda: Kongres SLOVLOG v znamení AI

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required