logo

  • Správy
    • Doprava
    • Ekonomika
    • IT
    • Logistické systémy
    • Reality
    • Management
    • Sklad
  • Udalosti
    • Agenda
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Zahraničné veľtrhy
  • Názory a analýzy
    • Rozhovory
    • Logistika pod lupou
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Prípadové štúdie
  • SL BOOK
  • SL News
    • Najnovšie vydanie newslettera
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
  • Správy z ČR
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • Inzercia
    • Registrácia k odberu časopisu
    • Registrácia k odberu newslettera SLnews
    • Tématické prílohy
  • Elektronické obchodovanie naďalej mení podobu európskeho logistického trhu. Podľa najnovšej...
  • Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva...
  • Spoločnosť DHL bola ocenená ako líder v hodnotení Gartner Magic Quadrant 2025 pre poskytovateľov...
  • V rámci svojej expanzie na Slovensku otvorila spoločnosť PST CLC Mitsui-Soko pobočku colných...

„Sme priekopníkom v intralogistike“– spoločnosť Jungheinrich spúšťa globálnu kampaň na témy inovácií s ambasádorom značky Nicom Rosbergom

31. augusta 2022
Spravodajstvo 0
880
„Sme priekopníkom v intralogistike“– spoločnosť Jungheinrich spúšťa globálnu kampaň na témy inovácií s ambasádorom značky Nicom Rosbergom

„Sme priekopníkom v intralogistike“– spoločnosť Jungheinrich spúšťa globálnu kampaň na témy inovácií s ambasádorom značky Nicom Rosbergom

  • Spustenie digitálnej kampane značky na 5 kontinentoch.
  • Podnikateľ v oblasti udržateľnosti a majster sveta vo Formule 1 Nico Rosberg je ambasádorom značky
  • Cieľom kampane je zvýšiť globálne povedomie o značke a prezentovať Jungheinrich ako atraktívneho zamestnávateľa

Byť priekopníkom – to má spoločnosť Jungheinrich v krvi. Už takmer 70 rokov vyvíja a poskytuje priekopnícke riešenia v oblasti intralogistiky. Hamburská spoločnosť si teraz otvára nové možnosti aj v oblasti marketingu. „Ako tradičná značka musíme neustále prehlbovať svoju identitu a prinášať inovácie. To platí nielen pre naše výrobky, ale aj pre komunikáciu našej značky. Preto sa po prvýkrát spoliehame na výlučne digitálnu kampaň, ktorú zavádzame súčasne na piatich kontinentoch,“ vysvetľuje Linda Duffy, viceprezidentka pre marketing spoločnosti Jungheinrich.

Zameranie sa na priekopníckeho ducha a autentickú osobnosť značky

Digitálna kampaň s claimom: „Sme priekopníkom v intralogistike“ má zvýšiť povedomie o značke Jungheinrich, najmä medzi digitálne zdatnými skupinami zákazníkov, a zároveň predstaviť spoločnosť Jungheinrich ako inovatívneho a atraktívneho zamestnávateľa, ktorý presadzuje témy budúcnosti v oblasti automatizácie, elektromobility a udržateľnosti. „Táto kampaň hovorí o tom, kto sme a koho hľadáme: ľudí, ktorí chcú niečo zmeniť a pomôcť formovať budúcnosť intralogistiky,“ hovorí pani Duffy. Podporu poskytuje aj ambasádor značky Jungheinrich, Nico Rosberg.

Podnikateľ v oblasti udržateľnosti a majster sveta vo Formule 1 z roku 2016 je spoluzakladateľom festivalu Greentech, globálnej platformy pre technológie budúcnosti. „Nico je nadšený podporovateľ inovatívnych a vizionárskych tém, rovnako ako my. Chceme preto využiť nášho spoločného priekopníckeho ducha a ešte výraznejšie komunikovať naše koncepty pre udržateľné sklady budúcnosti. Jungheinrich je značka budúcnosti v oblasti intralogistiky a ako takú ju chceme aj prezentovať.“ Spoločnosť Jungheinrich sa pri tom vedome spolieha aj na svojich vlastných zamestnancov: „Kolegovia po celom svete sú kľúčovou hybnou silou, ktorá každý deň prichádza do kontaktu so zákazníkmi a potenciálnymi novými talentmi a mení prísľuby našej značky na realitu,“ hovorí pani Duffy.

Dôraz značky na témy budúcnosti

Kampaň sa dôsledne zameriava na témy, ako sú udržateľnosť, efektívne a klimaticky šetrné technológie pohonu a inteligentné prepojenie a automatizácia skladových procesov. Priekopnícka úloha spoločnosti Jungheinrich v rámci odvetvia intralogistiky v oblasti lítiovo-iónovej technológie, jej komplexné odborné znalosti v oblasti elektromobility a integrovaných energetických systémov a riešenia riadenia skladov a vozového parku na báze umelej inteligencie zdôrazňujú inovácie a know-how spoločnosti v oblasti udržateľnosti.

„Udržateľnosť je pevne zakotvená v podnikovej kultúre spoločnosti Jungheinrich,“ zdôrazňuje pani Duffy. „Myšlienka zodpovedného využívania zdrojov je nám blízka. Chceme dávať impulzy, vymykať sa zo zabehnutých štandardov a nebáť sa skúšať nové veci. Práve v tomto duchu sa nesie kampaň „Sme priekopníkom v intralogistike“ .

Ak sa chcete o kampani dozvedieť viac kliknite sem:

Web: https://www.jungheinrich.sk/nase-riesenia/jungheinrich

Link na video: https://www.youtube.com/watch?v=SBn9Cz9Z-OM

Súvisiace články:

Žiadne súvisiace články

Recommend to friends
  • facebook
  • twitter
  • gplus
  • pinterest

Odporúčame

KOMERČNÁ PREZENTÁCIA

Bezkonkurenčný dizajn a špičkový výkon s novým radom elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48

Toyota Material Handling Europe s potešením predstavuje nový rad čelných elektrických vysokozdvižných vozíkov Toyota Traigo48, ktorý ponúka vynikajúci výkon, bezkonkurenčný dizajn a komplexný súbor funkcií, ktoré určujú nový štandard pre manipuláciu s materiálom. S 3- a 4-kolesovými modelmi v rôznych veľkostiach je rad Traigo48 prispôsobený potrebám zákazníkov, ktorí vyžadujú univerzálnosť a produktivitu v aplikáciách, ako […]

Toyota MH Europe a SSAB sa pustili do výroby novej generácie manipulačnej techniky s nižšou uhlíkovou stopou

Spoločnosť začína používať oceľ SSAB Zero z recyklovanej ocele, ktorá sa vyrába využitím elektrickej energie bez fosílnych palív a bioplynu, vďaka čomu vznikajú ocele s výrazne nižšími emisiami uhlíka z fosílnych palív. Toyota Material Handling Europe a SSAB vstupujú do partnerstva bez fosílnych palív a vďaka tejto spolupráci sa spoločnosť stáva prvým výrobcom manipulačnej techniky, […]

„Vysokozdvižný vozík z Číny? Zabudnite na predsudky – spoľahlivosť má dnes novú značku“

Spojenie „čínska technika“ mnohým evokuje nízku kvalitu. No čo ak ide o značku, ktorá dodáva vozíky do viac ako 120 krajín, spolupracuje s európskym lídrom KION Group a ponúka overený výkon za dostupnú cenu? EP Equipment nie je neznámy výrobca. Je to jeden z globálnych hráčov, ktorý spolupracuje s KION Group – európskou jednotkou a […]

Ako vyzerá budúcnosť logistiky? Nalaďte si STILLové reči

Tešíte sa, že ste vytvorili fungujúci sklad. Počet objednávok rastie, no dodávky zrazu nestíhajú a skladové kapacity dosahujú svoje limity. Zamestnanci robia príliš veľa náročnej fyzickej práce, procesy sú neefektívne, vznikajú chyby. Ako tomu predísť? Poďte o tom diskutovať s odborníkmi a pripojte sa koncom mája na livestream spoločnosti STILL. Bude o automatizácii a riadení […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

SL SK 102: 

Prečítať elektronicky
Zaistite si svoj výtlačok 

SL NEWS

Čítajte posledný newsletter.
Registrujte sa na odber newslettera.

Vydáva
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: CZ 48 117 706
www.atoz.cz

Predplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.cz
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok